den ekke kommet mer frem enn riskornet enda. Ikke hatt skrikertokten enda i dag, men regner med den kommer utover formiddagen. håper den popper frem snartHvordan går det med tanna?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den ekke kommet mer frem enn riskornet enda. Ikke hatt skrikertokten enda i dag, men regner med den kommer utover formiddagen. håper den popper frem snartHvordan går det med tanna?![]()
åja. klarer jo uansett ikke ta øya av sjarmtrollet mitt så det går egentlig veldig greitNei, da må du ha fokus et annet sted![]()
Så kjedeligden ekke kommet mer frem enn riskornet enda. Ikke hatt skrikertokten enda i dag, men regner med den kommer utover formiddagen. håper den popper frem snart![]()
Det skjønner jeg godtåja. klarer jo uansett ikke ta øya av sjarmtrollet mitt så det går egentlig veldig greit![]()
Klarer det egentlig ikke (a) lengter fælt etter han hele tiden,mn forhåpentligvis blir han hjemme en god stund etter ferieuka si, og da er han hjemme etter 15 hver dag og fri i helgene.. Slik det skal væreoj, tror ikke jeg hadde klart det om samboer var så mye borte. er så glad i å ha han hjemme hver ettermiddag og fritt hver helg![]()
Hihi, ja ikke santDet er jo en vinn-vinn![]()
Ja. Men når hun har skreket seg ferdig, er hun heldigvis verdens blideste igjenSå kjedelighåper den kommer igjennom snart
![]()
Ja går bedre enn jeg hadde troddSå gøy da. Og det går bra sålangt?
Her har jeg bare bacheloroppgaven igjen, så er jeg ferdig utdannaBle jo gravid i fjor, så klarte bare ta alle eksamene før det ble for tungt
![]()
såbraJa går bedre enn jeg hadde troddsynes denne innleveringen er vanskeligere enn den forrige, men det er vel bare sunt tenker jeg
Hva studerer du?![]()
Det er braJa. Men når hun har skreket seg ferdig, er hun heldigvis verdens blideste igjenså plager henne ikke for mye håper jeg.
Klarer det egentlig ikke (a) lengter fælt etter han hele tiden,mn forhåpentligvis blir han hjemme en god stund etter ferieuka si, og da er han hjemme etter 15 hver dag og fri i helgene.. Slik det skal være![]()
fikk du sove noe da?Da var han våken så får vel stå opp igjen da...
Rakk du å sovne?Da var han våken så får vel stå opp igjen da...
for å si det slik så sliter hun ikke med å bæsje lengreDet er brahvordan er bleiene nå mens du holder på med tanna?
så søtt når hun våkner og jeg skal inn å hente henne. så ser hun meg og gir meg det største "gape-gliset" jeg har settDet skjønner jeg godt![]()
Ja, det er herligså søtt når hun våkner og jeg skal inn å hente henne. så ser hun meg og gir meg det største "gape-gliset" jeg har sett![]()
mammahjerter smelter bra daJa, det er herlig![]()