Skravletråd Oktober

Hvordan går det med tanna? :)
den ekke kommet mer frem enn riskornet enda. Ikke hatt skrikertokten enda i dag, men regner med den kommer utover formiddagen. håper den popper frem snart :)

den ekke kommet mer frem enn riskornet enda. Ikke hatt skrikertokten enda i dag, men regner med den kommer utover formiddagen. håper den popper frem snart :)
Så kjedelig :( håper den kommer igjennom snart :)

oj, tror ikke jeg hadde klart det om samboer var så mye borte. er så glad i å ha han hjemme hver ettermiddag og fritt hver helg :)
Klarer det egentlig ikke (a) lengter fælt etter han hele tiden,mn forhåpentligvis blir han hjemme en god stund etter ferieuka si, og da er han hjemme etter 15 hver dag og fri i helgene.. Slik det skal være ;)

Så gøy da. Og det går bra sålangt? :)
Her har jeg bare bacheloroppgaven igjen, så er jeg ferdig utdanna :) Ble jo gravid i fjor, så klarte bare ta alle eksamene før det ble for tungt :P
Ja går bedre enn jeg hadde trodd:) synes denne innleveringen er vanskeligere enn den forrige, men det er vel bare sunt tenker jeg:)

Hva studerer du?:)

i morgen skal vi på 3 mnd kontroll. tiden går fort! Kjenner mammahjerter gruer seg til sprøyta :P

Ja går bedre enn jeg hadde trodd:) synes denne innleveringen er vanskeligere enn den forrige, men det er vel bare sunt tenker jeg:)

Hva studerer du?:)
såbra :) Joda, skal være litt utfordringer med studiene ;)

Jeg studerer økonomi og ledelse med fordypning i økonomistyring :)

Klarer det egentlig ikke (a) lengter fælt etter han hele tiden,mn forhåpentligvis blir han hjemme en god stund etter ferieuka si, og da er han hjemme etter 15 hver dag og fri i helgene.. Slik det skal være ;)

det er herlig å ha gubbene hjemme ;) og spesielt når jeg har snupps hele dagen. så er det godt å få litt avlastning, og hun får pappatid :)

Det er bra :) hvordan er bleiene nå mens du holder på med tanna?
for å si det slik så sliter hun ikke med å bæsje lengre :P nå er det hver dag, og en kjapp affære å få unnagjort :P

Hva står på menyen denne uka?
Jeg har ikke fått planlagt :/
Skal bort i helga, så det er bare 4 dager da:)

Back
Topp