vi får sette av en kveld til og skravle til krampa tar ossHar ikke mistet troa enda altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi får sette av en kveld til og skravle til krampa tar ossHar ikke mistet troa enda altså![]()
det skjønner jegJa, gleder meg!)
Trenger vel mer enn en kveld ogsåvi får sette av en kveld til og skravle til krampa tar oss![]()
Stakkars pus![]()
kanskje 2 daTrenger vel mer enn en kveld også![]()
Da sover lille U igjen.
Sitter og tenker hva skal jeg gjøre nå.
Har følgende valg:
1. Gå og legge meg
2. Lese i boken min
3. Fargelegge
4. Skravle med dere
Åh, fine pusen uten baller![]()
Han er for dopa til å synes synd i seg selv enda
Verste var vel egentlig kjøreturen TIL dyrlegen![]()
Eller 3 i alle fallkanskje 2 da![]()
joda, men det skal vel gå eller hva?Eller 3 i alle fall![]()
Jo, det skal gå. Satser på at mange er med på detjoda, men det skal vel gå eller hva?
jeg skal prøve å være herJo, det skal gå. Satser på at mange er med på det![]()
Det høres bra utjeg skal prøve å være herså du har noen å skravle med
![]()
jepp. blir sikkert mer her i kveld etter snupps er i sengs. men blir her innimellom når hun soverDet høres bra ut
Prøve å få til litt i løpet av dagen![]()
Åh, fine pusen uten baller![]()
Han skjønte vel hva du skulle gjøre med han da![]()
Blir nok mer her i kveld også når jentungen har tatt kveldenjepp. blir sikkert mer her i kveld etter snupps er i sengs. men blir her innimellom når hun sover![]()
Haha, jeg ogsåAntageligvis! Hadde nok blitt panisk jeg og!![]()
Ikke bare bare å få brukt telefonen mens lille skal ha oppmerksomhetBlir nok mer her i kveld også når jentungen har tatt kvelden![]()
Hvordan går det med tanna?jepp. blir sikkert mer her i kveld etter snupps er i sengs. men blir her innimellom når hun sover![]()
Nei, da må du ha fokus et annet stedIkke bare bare å få brukt telefonen mens lille skal ha oppmerksomhet![]()