Kanskje ikke mye for deg, men for kroppen? Når du er så trøtt og sliten. Men lytt til kroppen!Denne uka er ekstrem, men tanken er tenkt. Kanskje vi får se. Jeg jobber jo ikke mye. Det går vel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje ikke mye for deg, men for kroppen? Når du er så trøtt og sliten. Men lytt til kroppen!Denne uka er ekstrem, men tanken er tenkt. Kanskje vi får se. Jeg jobber jo ikke mye. Det går vel.
det tror jeg du klarerFår prøve å få til det da![]()
haha, det skjønner jegTja, Begynner å bli litt lit av det vaskerommet for å si det sånnmen syns det er mye gøyere å velge farger å innredning enn å utføre selve jobben
malingen er jo greit, med det er alt det andre som er så kjedelig
![]()
Det er bra daHelt sikkert.
Hjemme her spiser han 1 halv og i barnehagen 2![]()
Ja tenkte du gjorde detSovnet vel![]()
Eh jo det gjør viDet har vi snakket om før?!
Vi hopper ikke, gjør vi vel?!![]()
God morgen sunshineGod morgen alle sammen![]()
Tja.. det er noen rører som må trekkes på plass, også skal rørleggeren komme å koble de på, så må vi sette på plass innredningen. Også taket da. Ja huff, det er en del igjen.. men det er noe som må vente til vi er ferdige med det oppe da. Og der skal jo snekkerne gjøre det mestehaha, det skjønner jegofte er planleggingen mer gøy enn selve utføringen, ja
er det mye igjen nå?
JaDet er bra dami er ikke så glad I å spise generelt hun så jeg er glad om jeg får i henne ei. .
oj, tror ikke jeg hadde klart det om samboer var så mye borte. er så glad i å ha han hjemme hver ettermiddag og fritt hver helgJa blir veldig herlig
I perioder kan det bli mye, de siste to mnd feks har han kun vært hjemme i helgene..![]()
Vi får se hva det blir tilHmm; kjedelig å gå glipp det da men..
God morgrnGod morgen. Her har vi vært oppe en stund men helt glemt ut å sjekke her inne
![]()
en del ja.. men tenk så bra det blir når det blir ferdigTja.. det er noen rører som må trekkes på plass, også skal rørleggeren komme å koble de på, så må vi sette på plass innredningen. Også taket da. Ja huff, det er en del igjen.. men det er noe som må vente til vi er ferdige med det oppe da. Og der skal jo snekkerne gjøre det meste![]()
Nope har ikke sovet godtGod morgen jenter.
Sovet godt i natt?
Det har hvertfall jeg
Ingen planer for dagen, har dere?
Litt for lite kjenner jegBle det noe søvn på deg da?
Nja kan ikke klage egentligGod morgrn
Sovet godt?
Ja, gleder meg!en del ja.. men tenk så bra det blir når det blir ferdig![]()
Joda, sånn er det vel med oss ogsåJaher går det opp og ned.
YesJoda, sånn er det vel med oss også![]()