Hmm; kjedelig å gå glipp det da men..Nja men det blir nok storfest ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm; kjedelig å gå glipp det da men..Nja men det blir nok storfest ..
Tuppa her i huset er ikke så glad I å spise i barnehagen, så har jeg fri i dag så da utnytter vi tiden om morgenen litt sammenGod morgen
Her er guttungen levertLeverte han til frokosten der
![]()
Her er det motsatt. Spiser mye mer til frokost der enn herTuppa her i huset er ikke så glad I å spise i barnehagen, så har jeg fri i dag så da utnytter vi tiden om morgenen litt sammen![]()
Ble det noe søvn på deg da?Æsj så kjipt
Ja, vi må satse på detTil uka må det bli tempo her![]()
Får prøve å få til det daneida, det er bare noen skikkelig skravledager så er du der![]()
Hehe, sånn var det en periode på småbarn her men nå liker hun vist å spise hjemme, greit med variasjon sikkertHer er det motsatt. Spiser mye mer til frokost der enn her![]()
God morgenGod morgen jenter.
Sovet godt i natt?
Det har hvertfall jeg
Ingen planer for dagen, har dere?
Helt sikkert.Hehe, sånn var det en periode på småbarn her men nå liker hun vist å spise hjemme, greit med variasjon sikkert![]()
God morgenGod morgen jenter.
Sovet godt i natt?
Det har hvertfall jeg
Ingen planer for dagen, har dere?
AbsoluttDet er jo en vinn-vinn![]()
Det burde gå, men det som er mer interessant er om vi klarer å dra med oss resten av forumet og skape liv over alt.Klarer dere 13 500 innlegg i denne tråden i dag?
Da har du vært for mye inneMerket ikke noe til det![]()
Nope,men.mangler ikke så myyye daDet gikk visst ikke?![]()
Enig.Det burde gå, men det som er mer interessant er om vi klarer å dra med oss resten av forumet og skape liv over alt.
Gjør vi ikke det vil det være umulig å nå 55-60.000 innlegg denne uken
Enig! Spre ordet!Det burde gå, men det som er mer interessant er om vi klarer å dra med oss resten av forumet og skape liv over alt.
Gjør vi ikke det vil det være umulig å nå 55-60.000 innlegg denne uken
Skal gjøre mitt besteEnig! Spre ordet!![]()