Så flink du har værtJeg har mala trappa ned til vaskerommet i kveld
Hvilken farge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du har værtJeg har mala trappa ned til vaskerommet i kveld
neida, det er bare noen skikkelig skravledager så er du derVi får se hva det holder til i slutten av måneden
Virker litt langt til toppremien akkurat nå![]()
![]()
Bare svipptur før jobb - så detter jeg av igjen![]()
Ingen jobb om du er sykHei på dere![]()
Jeg har ikke orka å skravle i kveld :-(
Er sliten og potte tett :-(
Lader opp til jobb i morgen tidlig...
Det har vi snakket om før?!Nei nå må jeg hoppe i dusjen...
Skal tidlig opp i morgen :-o
Jupp ^-^ er heldigvis siste uken før permisjon - da har jeg nok litt mer tid til å skravle både her og derHihi joda, men det gjør du jo inne på nov. ogVar bare kjekt du var innom på generelt
Fortsett med det![]()
Høres veldig bra utJupp ^-^ er heldigvis siste uken før permisjon - da har jeg nok litt mer tid til å skravle både her og der![]()
Nei, begynner å se bra ut - har et par småting som må bli ferdig, men ordner seg det nåHøres veldig bra ut![]()
Mer klar for det nå da? Eller stresser det deg ? Føler mye uferdig på jobb?
Neida, det et nok neste uke eller uka etterpåKan vel ikke komme med så kort varsel?!![]()
Denne uka er ekstrem, men tanken er tenkt. Kanskje vi får se. Jeg jobber jo ikke mye. Det går vel.påtide og kanskje trappe enda litt ned på jobbingen da? er det mulig? du må jo fungere også til familien.
Ja blir veldig herligåh, så herlig å ha han hjemme i en hel uke da![]()
reiser han mye i jobben ?
Det er braNei, begynner å se bra ut - har et par småting som må bli ferdig, men ordner seg det nå
Er heller veldig klar for å slippe å stå opp så hinsides tidlig hver dag![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Bomull ble detSå flink du har vært
Hvilken farge?
God morgenGod morgenher spiser tuppa frokost før sein levering i bhg
![]()
Tja, Begynner å bli litt lit av det vaskerommet for å si det sånnble det bra da ?lei av maling og oppussing?
Ser ut itj at jeg pleier å invitere mye kroner til å sove med megDet vil jeg tro![]()
Ja, det tror jeg også, helt greit at den er bak ei dørJa da går det nok greit ;-)
Hadde vært kjedelig om det var noe man så hele tiden og som ville irritert ;-)