Mhm, og det vil unngåsJa det er nok fort gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, og det vil unngåsJa det er nok fort gjort![]()
åh, så herlig å ha han hjemme i en hel uke daKommer hjem på fredag og da har han ferie i en uke![]()
Det er jo en vinn-vinnHihiutrolig nok rakk jeg å lese + svare på den tiden mannen brukte på å gå kveldstur med hunden og ta seg en kjapp dusj
så gikk veldig greit
![]()
Hva blir det til??Jeg får sove på det![]()
Det gikk visst ikke?Burde vel klare 12000 innlegg i denne tråden i dag
ble det bra da ?Bomullgleder meg til å bli ferdig med det rommet altså
![]()
det regner jeg megHa ha ha klart det![]()
Morn MornGod morgen![]()
Sovnet velHvor ble det av alle sammen?
Blir å klippe av en god del..Hva blir det til??![]()
Til uka må det bli tempo herTror jeg drøyer en stund før jeg sjekker lista. Har vært lite skravling i det siste. Prøver igjen til uka nå![]()
enn halsen? fått prøvd varmt vann med ingefær?Ikke så vondt i hodet, men hoster og er tung i pusten.
Så blir fort sliten.
Og vi har hatt en del å gjøre her i dag, så brukt opp kruttet![]()
Hvorfor det?!Jeg mister motet snart
påtide og kanskje trappe enda litt ned på jobbingen da? er det mulig? du må jo fungere også til familien.Premien er helt topp, det vet jeg, jeg har jo to av dem liggende i kjelleren til lading allerede. De sover søtt, og fyller opp med futt til i morgen, da er høstferien over, så storebror skal på skolen igjen og det er bhg som vanlig for lillesøster, det har hun vært tre dager sist uke også da. Og jeg skal jobbe mine 15 timer, eller, jeg jobbet 16 sist for å kunne jobbe bare 14 denne, fordelt på fire dager. Mandag skal jeg til fysio etter jobb, torsdag også. Tirsdag skal jeg til jm og onsdag ta glukosebelastning, og fredag influensavaksine. I helga er det fotballturnering en av dagene
Ikke helt ideell uke for den tiden jeg altså kjenner at et begynner å bli tungt, på tross av 60% sykemelding
Bare svipptur før jobb - så detter jeg av igjenHei søte du<3 Kjekt du er innom her![]()
Det er så slitsomt om dagen
Ja jeg håper det
Det vil jeg troJa, føler det var vel inviterte kroner)