Aaah. Da såHun er jo gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah. Da såHun er jo gravid![]()
Håper detDet virker ganske kaotisk i begynnelsen, men kommer med treningen
Imponert over at du leste overMå jo henge med i svingene?*ler*
Gravid. Trenger jeg mer grunn? Straks siste trimester. Tung og sliten.sover dårligÅh :/ kjipt da. Noen grunn?
Blir jo nesten spennendeÅ det er såpass ja
He he tror ikke detAaah. Da såkjenner meg igjen i den! Hørtes bare it som det bestandig hadde vært slik
![]()
Hvor gammel er han og hvor lenge har han hatt feber?Feberog nå begynner lillegutt å få små prikker over hele kroppen- så lure litt på hva det er. Dog feberen er på vei ned..
Takk![]()
Er kanskje detBlir jo nesten spennende
Åååh, så fine! Hmmm, kanskje jeg skal gå til innkjøp av litt stoff for å sy putetrekk innimellom nettstudier, husarbeid, hekling og turer med hunden?![]()
Gøy med symaskin?Tusen takkklikka nettopp hjem stoff og tilbehør for 1200 kroner fra stoff og stil :O avveksling fra strikking
Jaa, hiv deg i syinga
Hva studerer du?
Jaok da er det jo ikke fullt så gale...tar bare tid da![]()
Hihi, interessant detteImponert over at du leste over
Altfor gøy :O nå er alle julegavene bortsett fra mamma og pappa sin i boksGøy med symaskin?
He he du synes det?Hihi, interessant dette![]()
Blir det hjemmelaget til alle?Altfor gøy :O nå er alle julegavene bortsett fra mamma og pappa sin i boksmå bare lage det når stoffet kommer da
![]()
Klart ikke.Gravid. Trenger jeg mer grunn? Straks siste trimester. Tung og sliten.sover dårlig
Derav trøtt
Barne og ungdomsarbeider på NKSTusen takkklikka nettopp hjem stoff og tilbehør for 1200 kroner fra stoff og stil :O avveksling fra strikking
![]()
Jaa, hiv deg i syinga
Hva studerer du?
Nei det får vi ikke håpeHe he tror ikke det
Nei for det er kjiptNei det får vi ikke håpe![]()