Skravletråd Oktober

Jeg syns det er mye da:p
Og lik lengde rundt hele? Hmm
Jeg ville ha klipt opp på siden av ansiktet for å avrunde det på en måte, men jeg er ikke den rette personen å spørre.
Jeg er ikke så veldig flink på det der med hår

Satse på den kommer til uka:)

Bare bra at TIMEN ikke er neste uke i alle fall (det kommer med et skjema vi skal fylle ut, så den kommer god tid) for jeg har noe jeg skal etter jobb alle de fire dagene jeg jobber, og glukosebelastning på morgenen den dagen jeg ikke jobber.. jeg orker ikke flere ting den uka...

Jeg ville ha klipt opp på siden av ansiktet for å avrunde det på en måte, men jeg er ikke den rette personen å spørre.
Jeg er ikke så veldig flink på det der med hår
Ikke jeg heller i grunn. hatt det langt i alle år nå. og lyst. ikke så lyst som på bilde nå da, men fortsatt ganske blondt

Ja vi har bare ikke fått tak i her

Mannen som styrer dette her, jeg har ikke peiling. Ungene har en wii u og altså tre forskjellige kontroller, den som følger med, en sånn hvit man kan veive med, og en som ser ut som en ganske klassisk spillkontroll.

Mannen som styrer dette her, jeg har ikke peiling. Ungene har en wii u og altså tre forskjellige kontroller, den som følger med, en sånn hvit man kan veive med, og en som ser ut som en ganske klassisk spillkontroll.
Ja vi har også forskjelluge til wii,men ikkw to klassiske

Jeg er ikke noe glad i pølser så når vi var på grilltur før i dag hadde vi med pølser til barna og så hadde vi delt entrecote i "pølsestørrelse", laget bearnaise og hadde på en tom sjokoladesaus flaske.
Stekte kjøttet på pinne som pølse over bålet, la det i pølsebrød og hadde på bearnaise :)

Hadde et par "pølser" igjen og litt mer saus som vi tok nå
Så smart :)

Ja vi har også forskjelluge til wii,men ikkw to klassiske

To klassiske har ikke vi heller, alle er ulike, men alle disse tre kan man kjøre mariocart med. Og spille de andre spillene vi har med i alle fall to av dem.

Back
Topp