Livet blir ikke alltid som man har trodd. Heldigvis
Livet ble mye bedre enn jeg hadde trodd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livet blir ikke alltid som man har trodd. Heldigvis
Har du vært på stoff og stil? Himmelen ♡Spennende å tråle nettet etter fine stoffer å sy medkommer til å bli hekta på dette!
På jobb skjer det jevnt og trutt. Hjemme ikke så ofte, men så har vi hatt de som løser opp posen i evigheter da, jeg tok i vanvare andre denne gangen.Her har det skjedd ofte![]()
Enig derDu sier noe der. Er glad for at livet har forandret seg de siste 10 årene
Farlig godt![]()
Åh, heldig du erJa:/ bare 3 mnd. Synes det er for tidlig for tenner. Men buler og er hovent. Ser og det lille riskornet oppe. Så håper den popper ut snart![]()
Jeg fikk meg en Husqvarna viking Emerald 116anbefalt av noen her inne. Ser flott ut. Prøver den imorgen da jeg ikke turte ikveld itilfelle den bråker slik
![]()
Farris bris er kjempegodt da!Desverre så er det min. Eller jeg kan godt drikke kullsyreholdig vann, da jeg er "avhengig" av kullsyre.
Kullsyrevann er jeg ikke glad i.Desverre så er det min. Eller jeg kan godt drikke kullsyreholdig vann, da jeg er "avhengig" av kullsyre.
Da skjønner jeg detSprite zero er ikke verd å drikke. Et glass kaldt vann er bedre. Et glass kald sprite, det er godt. Zero er bortkastet.
Ikke prøvd med cola, da jeg ikke liker " svart brus"
JaaaHar du vært på stoff og stil? Himmelen ♡
Spørs det jaHihirester av lammelår og kake senere kanskje?
![]()
Tja vet ikke det :-oTilbake i gammelt driv, snuppa![]()
Digger.Har du vært på stoff og stil? Himmelen ♡
Åh, heldig du ergleder meg til å høre dommen
Huff, får håpe den kommer igjennom snart . Tuppa her i huset fikk ikke tenner før hun var 8 mnd..
Foretrekker fremdeles light fremfor zero, jeg..Neida. Jeg har vent meg til smakenlikte det ikke Før, men nå er det godt
Hehe, jeg kjenner meg igjen veldigÅja. Husker jeg sa i mange år at jeg skulle ikke være typisk mamma. Jeg skulle være fri og frank, og om jeg fink barn skulle mannen være hjemme for det hadde ikke jeg tid til. Jeg skulle bli karrierekvinne. Gubben fikk stå for middag for jeg hata å lage mat.
Vel.. utdannelsen er ferdig til våren. Den er grei![]()
Jeg er hjemme med barn.
Jeg elsker å stå på kjøkken
Drømmer om fleksitid så jeg kan være mer med barnet mitt
Drømmer om hjemmekontor.
Mye forandret![]()
På jobb skjer det jevnt og trutt. Hjemme ikke så ofte, men så har vi hatt de som løser opp posen i evigheter da, jeg tok i vanvare andre denne gangen.
Nja mangler en del på det. Han skjønner ikke det med å trekke sammen lyder...Han kan vel snart lese selv![]()
Tviler ikke et sekundMett no, og gud å godt det ble![]()
Blir nok kake iallefallSpørs det ja![]()