Skravletråd Oktober

Da har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Nå har jeg ca 5 minutter pause før det er fult kjør igjen og lille U skal legge seg.

Hva holder dere på med?

Huff! Skummelt

Ja, det er ikke helt gøy å oppleve, så nå har vi i første omgang tatt blodprøver på fastlegekontoret også skal jeg presse på for å få komme til barnelege og snakke litt om dette og se hvor ille det er, eller sånn.

Da har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Nå har jeg ca 5 minutter pause før det er fult kjør igjen og lille U skal legge seg.

Hva holder dere på med?
Meg og mellomste ser på bitte lille benny! Mannen tester nye komfyren og snuppa trasker rundt:)

Ja, det er ikke helt gøy å oppleve, så nå har vi i første omgang tatt blodprøver på fastlegekontoret også skal jeg presse på for å få komme til barnelege og snakke litt om dette og se hvor ille det er, eller sånn.
Ja! Godt å få litt skikkelig info:)

Eldste har venn på besøk og du hører konstant høy skravling og dunk, dunk fra oven.
Frøkna skravler og maser i ett, og hører ikke på et ord du sier.
Lille U er oppmerksomhets syk.

Hmmm.. var det ikke noe jeg trengte i butikken :rolleyes:
Jeg tar med lille U og drar.
Frøkna: Mamma, hva skal du hen?
Jeg: Handle litt
F: Kan jeg være med
J: Nei
F: Jo, jeg VIL være med *sutre, sutre*
J: Greit da

I butikken: Kan jeg få, kan jeg få, kan jeg få...

Det stemmer det, jeg skulle jo i butikken for å få meg en liten timeout, det glemte jeg :P
Hahah, den timeouten må du nok ta en annen dag :-P

Han er 7, og reagerte sånn at legen på legevakta sendte oss derfra med resept på epipenn, både til å ha liggende på skolen og til å ha hjemme som vi har med oss alle steder.
Ja det trenger han å ha med seg da ja.
Tok de blodprøver, eller skal han gjøre det senere??

Jeg lurer på om jeg bør sjekke meg..

Back
Topp