Klart detMå jo være det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart detMå jo være det![]()
Så koselig at du titter innom ossTakk! :-D
22 år fra Gjøvik. Venter en liten gutt i desember - min første.![]()
Utdannet hud-og fotpleier og makeupartist.
Hobbyer: tegne, håndarbeid, sang og musikk, familie og venner, reising. Bare spør om dere lurer på noe![]()
Ja. Det er jo det. Men klarer vi den nye uke 42 utfordringen da? Jeg er svært usikker.Sånn er det i helger og ferier![]()
Gratulerer med innlegg nr 10 000 :-DHvilket merke var det?
Ronja er med innimellom, men har familie å ta seg av ogsåRonja er sikkert med sp da går det fint _![]()
Men da rekker ikke jeg så mye innomHaha, har det jo moro på dagtid også daaa![]()
Har du noenbevis?Ikke meg heller
Men tror nok du er litt skyldig![]()
Skal nok henge meg på så godt jeg kan! :-DGøy med nye her innevelkommen!Håper du blir med på skravlingen med oss
![]()
Ooh...heldige lillegutt og snille mannen!!Skal si mannen overrasket. såååå store øyne på guttungen når pappa kom hjem med motorsykkelen til han!!!
Elsker mannen!!!!![]()
Den var ikke lenge herSå heldig du er!!![]()
Ja overraskende lite...Hva?det var overraskende...
Vi skal pp egon og på kampHvor skal du?![]()
Ja. Jeg har uten tvil en veldig god mann. Og god far. Han valgte den g max butikken som ikke er på senteret, sånn at de kan få herje i lekerommet (sånn aktivitetsrom) der ettet at de har prøvd fotballskoSå snill en mann da :-D
Hei MusemorGod morgen jenter.
Har dere det fint.
Her fikk jeg sove til 10:30, og var bare oppe en gang i natt
Lille U og frøkna startet riktignok dagen kl 7, men det merket ikke jeg
Så gøy daVi skal pp egon og på kamp
Ut på turHva skal du?![]()
Det har du sikkert, men du pleier ja godt med effektiv tid til oss ogsåRonja er med innimellom, men har familie å ta seg av også![]()
Det er braSkal nok henge meg på så godt jeg kan! :-D