Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig du er!!Her er det sooooool
Gøy innimellom å unne seg noe sliktHehe...
Er ikke ofte jeg tar meg råd til slike utskeielser, men denne gang ble den min![]()
Det var fint, tror dessverre den blir for bredt her.
Nei var i grunnen ikke rart ;-)Ikke rart med den skravlinga di![]()
Ja vi gjorde detVi gjorde et tappert forsøk![]()
Han mener du har nok vesker for en stundGøy innimellom å unne seg noe slikt
Jeg må vente 1år minst sier mannenhaha
Oi, det må jeg innrømme jeg ikke husker.Det var fint, tror dessverre den blir for bredt her.
Hva er bredden på det?
Ikke så langt unna hverandre vi da ;-)Takk! :-D
22 år fra Gjøvik. Venter en liten gutt i desember - min første.![]()
Utdannet hud-og fotpleier og makeupartist.
Hobbyer: tegne, håndarbeid, sang og musikk, familie og venner, reising. Bare spør om dere lurer på noe![]()
Yes gikk noen tusen til prada veskenHan mener du har nok vesker for en stund![]()
Ja den gjorde det ;-)Wow! Nattas skravling gav uttelling altså![]()
Hvilken plass er du på nå da?Ja den gjorde det ;-)
Er jo detJa, deilig det et det jo.
Hva skal du?Jeg er ikke med i dag![]()
Ja. En stund siden jeg har vært der.Det er jo hyggelig det![]()
Mye av det kom jo over midnattJa det gjorde det... Så trodde det var skravlet mer... Litt skuffende når man skriver så krampa tar en :-(
Hvor gammel er lille?Lille har blitt så flink til å gå![]()
Så snill en mann da :-DTil min store overraskelse er jeg alene hjemme
Mannen luftet dyret mens jeg skulle gjøre ungene klare for handletur. Han hadde egentlig tenkt å ta med bare eldste for å handle fotballsko og så ta yngste på matbutikken om hun ville etterpå, men hun ville være med sammen med broren så jeg antok alle skulle dra. Eldste ferdig, ut i gangen og kle på deg, og ut i bilen med far. Yngste ferdig, gå i gangen og kle på deg mens jeg gjør meg klar. Meg klar, ser at båndet til å feste hunden med er borte, stikker hodet ut for å høre med mannen hvor det ble av etter turen, og ser at....de har kjørt.
Ringte ham. Han hadde tenkt at jeg skulle få være hjemme og hvile. fint tenkt det, bekkenet mitt liker ikke handlesenter, men jeg hadde jo ikke forventet det, så det var meget uventet
Jaja, så her sitter jeg. Strikketøy og pc
Det er santGodt med alt som er gjort![]()
Hvor skal du?Jeg er nok ikke med på drt. Drar snart