Hvis jeg skal ta doktorgrad så er det vel 4-5 årOh, hvor mange år har du igjen på skolebenken da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg skal ta doktorgrad så er det vel 4-5 årOh, hvor mange år har du igjen på skolebenken da?![]()
Det var ikke så ille dahar dere familie der eller?
Hihi, vi hadde polo da vi hadde hund. Måtte spenne buret fast i baksetetJo, den er veeeldig litenfår såvidt vogna inni bak
![]()
Hoho, joda ;-)Det var ikke meg![]()
Enig. Er begrenset hvor mange temaer man klarer å komme på...Elendig.
Vi har ikke sjangs på de 7000 i snitt, for det er bare noen få som skravler. Det blir ikke fart i andre tråder. (og litt begrenset hvor mange nye tema vi kommer på som ikke spirelitens allerede startet i september.)
Var flere når jeg kom nåHihi, vi tok litt av ;-)
Og jammen er det 107 nye innlegg siden jeg la vekk mobilen kl 02![]()
Må bare vente til kveldenDet burde være mulig![]()
Jeg er ikke med i dagLurer på om jeg skal utfordre dere til å nå 11 000 innlegg i denne tråden i dag. Noen med?
Ja det gjorde det... Så trodde det var skravlet mer... Litt skuffende når man skriver så krampa tar en :-(trodde jeg oggikk fort på slutten
![]()
Eg ve te Bergen, ve te Bergen med de samme! Der har eg de så fisken i vannet; godt og kaldt og breiflabb overalt...Ja, gubben har![]()
Hei! Nytt fjes her inne på skravletråden :-DNyter det så lenge jeg kan - i desember blir det en ny sjef![]()
Da spørs det om det er muligJeg er ikke med i dag![]()
Ikke rart med den skravlinga diJa klatra 8 plasser ;-)
Vi gjorde et tappert forsøkJa det gjorde det... Så trodde det var skravlet mer... Litt skuffende når man skriver så krampa tar en :-(
Jeg fikk det tilsluttFikk nesten skrive krampe![]()
Ja det trodde jeg ogsåIkke mer??????
Jeg trodde det ble mer gitt... :-(
Går unna litt på morran, så blir det stille.Var flere når jeg kom nå
Da er det bare til å nyte detNyter det så lenge jeg kan - i desember blir det en ny sjef![]()
Var gøy her i gårSå det![]()