Ja, må lete litt igjen. Må få oss en stasjonsvogn etterhvert nå
Burde egentlig hatt det for lenge siden![]()
Jeg skjønner, kan være greit med en bil som dekker deres behov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må lete litt igjen. Må få oss en stasjonsvogn etterhvert nå
Burde egentlig hatt det for lenge siden![]()
Jeg skjønner, kan være greit med en bil som dekker deres behov![]()
Ja, er ikke bare bare med baby og hund fant vi fort ut![]()
Jeg har ikke lappen jeg, men reiser mye sammen med pappa så glad han har stor bil når vi skal på markeder![]()
Her har ikke gubben lappenså er jeg som er bilsjef
Ja, greit å ha noen å sitte på med da![]()
Greit å være bulsjef da![]()
Det er en fin bilEn volvo v50den står et stykke unna da, så får se om vi tar turen..
![]()
Bra hun passer på mammaen sinJa det er ikke så lurt... drikker når frøkna er hjemme da, hu er flink til å tilby meg vann Hehe
Tror ikke han har fulgt godt nok medJa det var hans ord:-o
Mulig den har tatt seg opp igjen uten at han vet det ;-)
Ja, er egentlig det
Men litt kjipt når vi skal kjøre langt, og ikke kan bytte på det![]()
Her ogNå skinner solen![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen![]()
God morgen alle sammenher startet vi dagen 5.30 så etter mat og morgenstell har vi bare kost og lekt
men nå som jeg skulle tatt klesvaska og skifta på senga har jeg en sovende gutt i armene Haha
![]()
God morgenGod morgen. Hva i alle dager skjedde etter jeg la meg igår? 70 sider på appen med nye sravlesider og over 600 innlegg.. ikke øyne til å lese gjennom alt så tidlig på en lørdag morgen
Effektiv du er på morgenenI dag er min første nullklage dag. Blir spennende! Fikk et fat i hodet i sted. Har et skap som er risikosport å åpne så det må ryddes i dagellers blir det fort klaging
![]()
Klokken er bare halv åtte og jeg har badet to unger, tatt ut av oppvaskmaskinen, satt på en vask, en tørketrommel og lagt sammen en vask. Er heldigvis noen fordeler med å stå opp før fuglene fiser![]()