Virker her ogsåVirker hos meg, rart...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker her ogsåVirker hos meg, rart...
Jøss det var litt av en taktikkDet gjør jeg og. Hadde bursdag en søndag og mannen mente at han ikke hadde glemt meg for han husket jo på meg på torsdag. Fin logikk!
Joda klarer da det du vel
Niks...Ser du ikke bilde?
Nå sliter visst jeg ogsåDere skravler for fort![]()
God natt som godt ;-)Nei, NÅ altså.. Sent!
God natt, dere herlige kvinnemennesker!)
Å sånn ja,det tror jeg ikkeTrodde hun mente vi hadde nesten 10 000 innlegg i dag![]()
Du nærmer deg leggetid daGodt jobba :-D
Jeg har 190 nå ;-)
Eller, i praksis i kveld, hadde bare fem til morran eller noe, og på dagen i dag har jeg ikke vært innom..Jeg aner ikke hva jeg har på hele dagen
Jepp! men jeg ventet helt til klokken 5-6 før jeg spurte om det ikke snart var på tide å gratulere meg. Da hjelper det lite å prøve å ro seg i landJøss det var litt av en taktikk
Uff da, litt slitsomt daHar jo nesten ikke vært innpå idag..
Har visst hatt økedøgn her idag..og urolig baby![]()
Nei det er vel ikke det. Jeg som har surra ;-)Det et for tråden ja, antall innlegg bare i dag er det vel ikke noe sted som viser?
Jøss så merkelig daNiks...
Får bare en hvit rute..
Går ikke å trykke på den heller.. Kommer da bare på forsiden til forumet...
Tror det ble sånn en gang jeg skulle åpne noe, og kom bort "åpne med forumappen"...
Nei da skal det mye tilHer KAN han bare ikke klare å glemme den, for jeg maser om bursdag sikkert en mnd i forveien![]()
Er det mulig???Ja, det er det. Mannen min glemte bursdagen min i fjor..
He he er nok ikke det altsåGodt det ikke bare er meg da![]()
He he ja ikke sant. For sent daJepp! men jeg ventet helt til klokken 5-6 før jeg spurte om det ikke snart var på tide å gratulere meg. Da hjelper det lite å prøve å ro seg i land![]()
Men nå begynner det å bli sent likevel om jeg vil eller ikkeVar i grunn det jeg visste
Jeg var innom litt til og fra før i dagEller, i praksis i kveld, hadde bare fem til morran eller noe, og på dagen i dag har jeg ikke vært innom..