Det gjør jeg og. Hadde bursdag en søndag og mannen mente at han ikke hadde glemt meg for han husket jo på meg på torsdag. Fin logikk!Her KAN han bare ikke klare å glemme den, for jeg maser om bursdag sikkert en mnd i forveien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg og. Hadde bursdag en søndag og mannen mente at han ikke hadde glemt meg for han husket jo på meg på torsdag. Fin logikk!Her KAN han bare ikke klare å glemme den, for jeg maser om bursdag sikkert en mnd i forveien![]()
Var i grunn det jeg vissteJada, jeg er jo natteravn ;-)
Trodde hun mente vi hadde nesten 10 000 innlegg i dagMente hva i dag?
Det gjør jeg og. Hadde bursdag en søndag og mannen mente at han ikke hadde glemt meg for han husket jo på meg på torsdag. Fin logikk!
Godt jobba :-D150 innlegg på meg i kveld![]()
Jeg lærte meg å strikke, riktignok bare rett frem strikking, i fjorNei jeg kan ikke strikke dessverre
Nei denne nærmer seg jo 9500 nå,fikk ikke 1000 men ikke så galt med 9500Tror ikke jeg heller.
Men å få denne over 9000 var i alle fall ikke vanskelig. Så spørs det hvor mye som ble skravlet andre steder da, om man klarer å dra snittet oppover...
Hvor gammel er hun igjen?Det gjorde min også, men nå sover hun igjenHåper hun sover resten av natta nå. Hun gjør vanligvis det. Til kl 6 ca...
Godt jobba :-D
Jeg har 190 nå ;-)
Ja, ikke santHaha, mannfolk![]()
Det står ved siden av "svar" knappenMener det viser det også, men den har jeg slått av, og et for trøtt til å huske, men det synes, det står der sant? Så det er jo lett å se?
Ja jeg blir kasta ut rett som det er :-oNå klarer ikke tlf å følge medgår litt fort
Krampe fingeren nåGodt jobba![]()
TakkSyns den var sprek![]()
Gjør de? Min sønn har samme ønskeliste til jul og bursdag. Lego Chima, lego ninjago, lego City og lego Star wars. Og infinity-figurerJa den ser jeg helt klart.
Tviler på at det noen gang skjer her :-o
Men er det ikke vanskelig å kjøpe til barn så lang tid i forveien?
De endrer jo ønsker raskt :-o
Sliten jeg og...Begynner å få krampe kjenner jeg..
He he ja ikke sant velHahah, ja det kan bli morsomt når de pakker opp![]()
Joda klarer da det du velDårlig med skravling på meg idag... Klarer jo ikke å henge med![]()