Ikke så mye egentligSå bra ;-)
Hva har dere gjort i dag?
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mye egentligSå bra ;-)
Hva har dere gjort i dag?
Tror ikke den finnes den måtenDet sier jo Tamara at hun ikke vet før neste dag, er det noen som har funnet en måte å følge det på underveis?
Er det alltid dårlig følelse?Satser på det!
Hva strikker du?Ikke så mye egentligVært ute å lekt med snuppa og gutta, spist hjemmelaget pizza og hatt besøk av mamma
Og så har jeg strikket litt nå på kvelden
Dere da?
Han hadde sikkert bare glemt meg![]()
Er han syk eller noe?Den er bare dårlig. Tror den sier bestefar
Er bare vittig! Ene gangen hadde han kjøpt jaktkniver. De ble tatt i tollen...he heHe he uff da![]()
Helt topp! Kommer du nå?Yes klart jeg kan det
Hjalp det tro???Ja det var en lur ide !
Knertheeeeeen!!!
JeppSånn man skal gjøre drt
Veldig spennendeSpennendeHer ble det også to hviler i dag. Prøvde på en i går, da jeg kanskje trodde hun var klar for det, men det var ingen suksess.
Håper ikke noe skjer med han nå...Han er gammel og syk.
Omg ,ja ja noen tenker ikkeEr bare vittig! Ene gangen hadde han kjøpt jaktkniver. De ble tatt i tollen...he he
Ja, det er hanEr han syk eller noe?
Åå så herlig daJepp
Nå ligger de og holder rundt hverandre ;-)
Trodde det var for hele tråden jeg og ikke bare i dag?Appen er hendig, og viser ikke pc også det? numre på innleggene![]()
Tror egentlig ikke det. Han er sterk selv om han er gammel.Håper ikke noe skjer med han nå...
Hahah, den er kjipGodt det er lenge til jul. Vi har em i familien som handler på nett og hvert år har han kjøpt noe super kult! Vanligvis stemmer det, men som regel kommer ikke gaven frem før i januar.. he he
Så fin