Hvilket nummer i tråden innlegget erViser hva da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket nummer i tråden innlegget erViser hva da?
Så sent ute pleier vi ikke å være da ;-)Det gjør som regel detxen min handlet alltid julegave til meg rett før stengetid på julaften. Av en eller annen grunn følte jeg at det var litt panikkhandling...
Jeg gjorde det for flere år siden og synes det er godt å bli ferdig tidligJeg tenker hvert år at vi må begynne tidlig. Men blir aldri noe av![]()
Da har vi vært effektive9310 innlegg nå
Nå havna frøkna inn i senga vår gittSnart leggetid her også![]()
Ja, kan du komme her og fortelle henne det?Hun må sove lenger
Hvor mange innlegg tråden harViser hva da?
Det sier jo Tamara at hun ikke vet før neste dag, er det noen som har funnet en måte å følge det på underveis?Ååh. Sånn sett. Ikke lagt merke til den der heller for så vidt, men jeg tenkte det var over nitusende innlegg for denne dagen som hun oppdaterte![]()
Yes klart jeg kan detJa, kan du komme her og fortelle henne det?![]()
Hahah, da spørs det om jeg har sure barn og sur mann i morgen hvis jeg har døgnaNei ikke i natt![]()
Ikke jeg heller!Å gud det hadde jeg ikke orket
Når man har liste går det greitSå sent ute pleier vi ikke å være da ;-)
Men vi har tenkt gjennom og skrevet liste ;-)
Han hadde sikkert bare glemt megHvordan i all verden hadde han nerver til sånt da? Jeg får panikk om jeg kommer til slutten av november og har flere gaver igjen!!![]()
Viser da de på PCHvilket nummer i tråden innlegget er
Får nerveproblemer bare sv å tenke på detIkke jeg heller!
He he de får klare seg selvHahah, da spørs det om jeg har sure barn og sur mann i morgen hvis jeg har døgna![]()
Litt kjipr å bli glemt i grunnHan hadde sikkert bare glemt meg![]()
Det sier jo Tamara at hun ikke vet før neste dag, er det noen som har funnet en måte å følge det på underveis?
Hei på deg :-DHer også.
Også ble det ikke skravling på meg heller, slik planen var.
Jaja... Dere har stått på ser jeg
Han er gammel og syk.At noe fælt skal skje med din bestefar?