Ikke i bruk
Forumet er livet
Det høres litt for enkelt ut?
Det er det også. Alt for enkelt å svi av alt for mye på eBay. Det tar meg tre klikk å kjøpe en vare. Skummelt.
Og vanvittig morro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres litt for enkelt ut?
Synes det er så rotete på ebay. Er jo en million sider å lese gjennomDet blir msn ikke![]()
Mhm det var det ,venninna mi sjekket tilogmed supportershopen i barcelonaJa da var det dumt den ikke er å få tak i :-(
Litt redd for at jeg plutselig blir bitt av basillen. .
Finner ikke noe jegDet er det også. Alt for enkelt å svi av alt for mye på eBay. Det tar meg tre klikk å kjøpe en vare. Skummelt.
Og vanvittig morro![]()
Åja! nesten for enkelt med detDet er det også. Alt for enkelt å svi av alt for mye på eBay. Det tar meg tre klikk å kjøpe en vare. Skummelt.
Og vanvittig morro![]()
Hvordan er kvaliteten?Veeeldig fort gjort
Jeg lærte mamma om ebay for et halvår siden, og nå flyr det inn kinapakker til henne til stadighet![]()
Man kan jo begrense litt daSynes det er så rotete på ebay. Er jo en million sider å lese gjennom
Du får gi meg en imnføringVeeeldig fort gjort
Jeg lærte mamma om ebay for et halvår siden, og nå flyr det inn kinapakker til henne til stadighet![]()
Tror ikke jeg skal vise mamma detVeeeldig fort gjort
Fra mobil?Man kan jo begrense litt da
Ja det gjør jrgFra mobil?
Det er det også. Alt for enkelt å svi av alt for mye på eBay. Det tar meg tre klikk å kjøpe en vare. Skummelt.
Og vanvittig morro![]()
Ja det blir nok det :-oKan muligens bli litt heftig
Hahah, så du tror det hjelperBare ta en zyrtec det![]()
Ja det er fint detJa det blir nok det :-o
Men fint at det ble såpass mange innlegg i dag da ;-)
He he klart det hjelperHahah, så du tror det hjelper![]()
Hvordan er kvaliteten?
Men går det ikke vanvittig mye penger???Det er det også. Alt for enkelt å svi av alt for mye på eBay. Det tar meg tre klikk å kjøpe en vare. Skummelt.
Og vanvittig morro![]()