Det høres litt for enkelt ut?Kortet legges inn på paypal kontoen. Så signerer du betalingen med å logge deg inn med den. Slipper å legge igjen kortopplysninger hos flere sider. Ei heller bankbrikke til alle betalinger. Er genialt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres litt for enkelt ut?Kortet legges inn på paypal kontoen. Så signerer du betalingen med å logge deg inn med den. Slipper å legge igjen kortopplysninger hos flere sider. Ei heller bankbrikke til alle betalinger. Er genialt![]()
Det er enkeltDet høres litt for enkelt ut?
Er han fan?Ja en fc barcelona hettegenser
Litt redd for at jeg plutselig blir bitt av basillen. .Haha. Farlig i blant. "Oooops, der hadde jeg visst handlet tjue ting, ja.. Nå blir postmannen glad..."
Mhm det er detDet er enkelt![]()
Ja vi får prøve på det ;-)He he annenhvert innlegg på oss da![]()
Yes han er superfanEr han fan?
Det er en fare for detLitt redd for at jeg plutselig blir bitt av basillen. .
Det blir msn ikkeLitt redd for at jeg plutselig blir bitt av basillen. .
Samme her... Så jeg er allergiskLitt redd for at jeg plutselig blir bitt av basillen. .
Har du handlet mye på ebay?Det er en fare for det![]()
Kan muligens bli litt heftigJa vi får prøve på det ;-)
Greit å slippe å hente pengeboka for hver bestilling. Signerer med paypal, enkelt og greitMhm det er det
Bare ta en zyrtec detSamme her... Så jeg er allergisk![]()
Alt for mye :OHar du handlet mye på ebay?
Ja da var det dumt den ikke er å få tak i :-(Yes han er superfan
Eposten har mange ganger bare plutselig vært full av eposter om bestillinger fra ebay og betaling fra paypal![]()
Ja det er jo enkelt å greitGreit å slippe å hente pengeboka for hver bestilling. Signerer med paypal, enkelt og greit![]()
Haha. Story of my lifeKjenner meg meget godt igjen![]()
Scroller ned gmailen, og må slette ørten mailer som alle handler om paypal.. (og deretter innom hotmail - som er koblet til ebaykontoen, for å slette ordrebekreftelse)
Det er detJa det er jo enkelt å greit