Huff daFår vel vaske hus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daFår vel vaske hus!
Det tror jeg nokFinner nok på noe lurt![]()
Heisann
Har det bra! Formen er på oppadstigende, det er fredag og jeg har gått ned siste kiloen min
Du da?
Ooh, så deilig!Heldig duGodt med helg!
Har langhelg jeg, da - fri på mandag)
Nå er du nok snasen, søtaRegninger er betelt, jeg har sminket meg og skiftet klær.
Vesken er pakket, men er fremdeles litt usikker på om det er den jeg skal bruke eller en annen.
Er ved å fikse neglene
Jepp, endelig nede i idealvektSåbra formen bedrer seg. Ojoj! Er du på matchvekta da?![]()
Joda, bra dag sålangt. Fått sove meg opp og jenta er foreløpig blid som ei sol. Håper det vedvarerog satser på at vi prøver oss på en ny bytur idag
![]()
GrattisJepp, endelig nede i idealvektså er det bare å holde seg der
Så herlig med blid baby
God tur til byen...noe spesielt du skal ha?![]()
Yes det er detGreit å ha det rent til helga![]()
Hus vaskethurra!
Det hørtes digg utHurra hurraher er mamma på besøk. Hun står alltid opp 4/5 på morningen. Så da jeg stod opp var alt rydda og vaska, og alle flaskene også
![]()
svært deilig å få den avlastningen med husarbeider nå som snuppa er så plaget med tennene som snart kommer.. sover dårlig, sutrer og skriker mye. Variabelt hvor mye hun vil spise - og hun er småspist fra før.Det hørtes digg ut
Hurra hurraher er mamma på besøk. Hun står alltid opp 4/5 på morningen. Så da jeg stod opp var alt rydda og vaska, og alle flaskene også
![]()
Haha, hun spurte om å få vaske vinduene mine senere. Så sorry, hun er opptattÅ så deilig! Sender du henne hit så hun kan ta mine flasker også![]()
Åh, kjedelig da. Da er det vel ut på ny jakt igjen.Åå hettegenseren som jeg skulle gi kb til jul finnes ikke så nå må jeg finne pp noe annet
Haha, hun spurte om å få vaske vinduene mine senere. Så sorry, hun er opptatt![]()
Fikk du lagt deg tidlig da?Er det i dag ja