Mm. Energi og ork er det lite av her på generell basis hos meg for tiden.
Vi skulle hatt besøk av energi nissen trur jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm. Energi og ork er det lite av her på generell basis hos meg for tiden.
Ja, har vært rolig
Høstferie her og der kanskje?
Snill mann du harJa, det er det. Han er flink også, mens jeg mest sløver her tar han kjøkkentjeneste
Bare vent til babyen kommer ut... DA skal jeg virke...
Men før den tid skal vi lage jul....
Høstferie her denne uken. Og i øst sist uke? Det har absolutt en innvirkning
Hehe....vurderte det selv da hun snakket om detJeg spiller wordfeud for Kengu startet å snakke om det, så måtte hente det frem igjen
Kjedelig med regninger..
Så kjekt å ha det liggende
Skulle nok ha gått gjennom frysen selv...
Det er kjedelig når man er så plaget
Spesielt når der kanskje føles som en evighet til man vet en blir å "funke" igjen :S
Hehe....vurderte det selv da hun snakket om det
Regninger er møkk...![]()
Har du peil på hvor lenge fisk kan ligge i frysen for eks? Vet vi har en del fisk liggende.Ja, det er ikke dumt å gå gjennom og kaste litt.... jeg er redd vi nemlig finner restene av det vi frøys ned tilsvarende i fjor...redd vi ikke husket å bruke alt...
(VI kjøper et halvt lam hver høst, ribba og låret saltes og tørkes til jul. Av resten lager jeg noen år en lammerull før jeg salter på resten, i år orket jeg ikke det så da saltet jeg på alt) Jeg er nemlig ikke veldig glad i ferskt fårekjøtt, men salt liker jeg. Til ball, i lapskaus, eller til "saltkjøtt, flesk og erter", hvor vi altså koker salt fårekjøtt, fersk svinekjøtt ("flesk") og lager ertesuppe til. Eller, som jeg er vant til, vi øser suppe utover tallerkenen med kjøtt og poteter...)
Ble rent sulten jeg av dette... jeg skal jo spise kveldsmat, men det var middag jeg fikk lyst på....
Vi skulle hatt besøk av energi nissen trur jeg![]()
Har du peil på hvor lenge fisk kan ligge i frysen for eks? Vet vi har en del fisk liggende.
Her foretrekkes også salt.
Greia er bare at det slett ikke føles som en evighet. Det er bare 13 uker!!! 13 små uker!!! Vi skal helst på disse ukene rømme, vaske ned, tapetserer og innrede et rom til eldstemann. Skifte farge på (og derved trolig "tømme og vaske ned") rommet til lillesøster også, og kjøpe henne stor seng. Og tydde og vaske ned vårt eget soverom. Og lage jul, kjøpe gaver, vaske hus, bake kaker og hele den greia der. Og så ER det jul, og et par uker deretter kommer babyen. Hvordan skal vi rekke alt dette?
Snill mann du har
Han tar virkelig godt vare på deg![]()
Så start å spill da, jeg har alltids plass til en til å spille mothender det tar litt tid mellom hver gang jeg svarer da
![]()
En sånn hadde sikkert gjort seg
Jeg får bare lage prioriterte lister og se hva jeg klarer og hva mannen må ta seg av.... skravlingen kommer definitivt ikke på hans liste da.
Jeg skjønner meg ikke på høstferien i år, det pleier ikke å være høstferie hos oss samtidig som i Bergen. Men i år har vi samtidig.. vet Vestfold hadde forje uke, men ikke hvem andre plasser.. syntes alle har høstferie nå jeg![]()
Åheisann. Var ikke litt greier heller
Og med bekkenløsning og diverse andre plager i tillegg..?
Jeg.. eh.. misunner deg absolutt ikke den..