Skravletråd Oktober

Skogstur med kb og fotballspilling inne etterpå, det bordet han fikk altså;) fin fin ettermiddag

Da stikker jeg og handler

Det tydeligvis ikke så lett å "bare" være en mann:-/. Sendte gubben ut på badet med mini for å skifte bleie på han før gubben skulle ut og besøke faren. Vi har begynt med up and go bleier for ikke så lenge siden og gubben har ennå til gode å skifte noe annet enn tissebleier av denne typen. Så da mini hadde en veldig stor bæsjebleie måtte han jo selvsagt ha litt hjem for hvordan få av bleien uten at innholdet kommer over hele stellebordet? Det var ikke så lett for "bare" en mann å vite. Og når mini er en makk på stellebordet i tillegg og er overalt så gjør det ikke saken lettere. Når jeg sa at det er jo bare å revne opp sidene (mens jeg holdt på å le meg i hel) så ble han litt snurt for jeg måtte jo hjelpe litt til da:-D
Haha:P bra han fikk prøve seg på en skikkelig bleie!!:P

Trøtt.

Lagt meg på senga etter en dusj.
Burde lage middag snart, sikkert. Ungene har beskjed om å vekke meg når de blir sultne, de var nemlig ikke intetessert i mat før jeg gikk i dusjen, så da venter vi. Jeg har slett ikke lyst på mat.
Deilig å slappe av litt da:)

Middagen er inntatt av folket, og snupps er i skikkelig sutre humør. Ikke greit å få tenner :/ blitt ekstremt mye skriking og sutring idag :/

Back
Topp