Ja veldigJagreit å kjøpe sånt der da
![]()
Og kom på vi må ha gardiner og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldigJagreit å kjøpe sånt der da
![]()
Ja veldig![]()
Og kom på vi må ha gardiner og
Yes. Noen til snuppa sitt rom+guttungen og til vårt soveromDa blir der visst litt mer handling![]()
God morgen ThereseGooood morgen!![]()
Holder i massevisHihi, holder nok med de dere har![]()
God morgen jenter.
Tror shopping utgår i dag, skal heller prøve å få litt mer søvn før møtet i barnehagen
Deres planer for dagen?
Ja er detFull rulle med andre ord![]()
Da er det godt med ekstra strømJa alle soverom er der. , et bad, liten stue og lekerom.
Kom på vi skal kjøpe gardiner og![]()
Det er detDa er det godt med ekstra strøm![]()
Da må du sove godtDa sover lille U.
Selv om jeg bare her vært oppe en times tid så legger jeg meg igjen
Deilig med god tid da22 novemberså har litt tid på meg
![]()
En er mye enklere, av en eller annen grunn. Det burde jo ikke være det, det tar ikke så lang tid å pusse tenner på en ekstra, men de dagene jeg har bare en, det et ikke ofte, men om den andre er syk og skal være hjemme med faren så de ikke har stått opp, går det enkelt. Buss skal vi aldri rekke da. Vi kjører.Jeg syns det er nok å få en stk avgårde i bhg. Og smøre matpakke til meg og henne. Og rekke bussenhe he! Blir andre boller med to stk!!
Oi, kjæreste 5 timer unna var kjipt!Men er så opptatt med sykepleierutdanningen og kjæresten fem timer unna. Ser han desverre ikke oftelitt oftere nå som han er onkel igjen da
![]()
Savner IKEASkal en tur på ikea senere. ellers ingen store planer![]()
God morgenGod morgen!
Dette går bare nedover 5500 innlegg i går...![]()
God morgenGod morgen jenter.
Tror shopping utgår i dag, skal heller prøve å få litt mer søvn før møtet i barnehagen
Deres planer for dagen?