Yes. Elektrikerne var her i går og fikset enda litt mer strøm oppeDet kan jeg tenke meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes. Elektrikerne var her i går og fikset enda litt mer strøm oppeDet kan jeg tenke meg![]()
Har ikke noe særlig planer idag. Vurderte å trene men gubben har så mange planer selv så da kan ikke han ta mini. Der da?
Yes. Skal ha en del lamper til loftet
Vet iallefall paracet er trygt.Hum...er det paracet eller ibux man kan ta når man ammer?
Det ble jeg også. Derfor tok jeg kveldenJeg blir kasta ut rett som det er :-o
https://www.tryggmammamedisin.no/?page_id=433&tID=38Hum...er det paracet eller ibux man kan ta når man ammer?
Hihi, holder nok med de dere harNei takknå orker jeg ikke mer
![]()
Hehe ja. blir lett sånn derJeg handler alltid myye mer enn planlagt de gangene jeg har vært der![]()
Grattis med 2000Nå er det leggetid
2000 innlegg har jeg nå![]()
Når skal du ha dåp?Sånn da var inbydelsene til dåpen ferdige, bare å få levert de ut nå daså da er bordkort neste på lista, vet ikke helt hvordan jeg vil ha de da...
Lamper til loftet![]()
God morgen! Her er det tidlig opp!
God morgen alle sammen![]()
God morgen snupperGod morgen![]()
Står på tapeten i dag da?
Ååh...så deilig daHahaneida, han bor bare 300 meter unna. Neddi bakkene her
![]()
Ååh...så deilig da![]()
Greit med ekstra strøm på ett loftYes. Elektrikerne var her i går og fikset enda litt mer strøm oppe
JaHehe ja. blir lett sånn der![]()
Blir nok et par kalendergaver og
I morgen har jeg planer på dagen og gubben jobber på kvelden så da går det heller ikke. Får se om jeg får trent neste ukeÅh, kjipt og ikke få trent da. Trene imorgen?
Her sitter jeg å venter på sykehuset på timen. Halvtime tidligere ute så blir endel venting![]()
I morgen har jeg planer på dagen og gubben jobber på kvelden så da går det heller ikke. Får se om jeg får trent neste uke
Ja alle soverom er der. , et bad, liten stue og lekerom.Greit med ekstra strøm på ett loft.