Jeg er allerede plassert her sammen med en kanne te...
Te vil jeg slett ikke ha, men jeg skulle hatt noe drikke, kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er allerede plassert her sammen med en kanne te...
Bare å glede seg daJaallerede på vei i posten og
![]()
Det holder jeg også på med![]()
God kveldGod kveldligger på sofaen, burde egentlig ta husvasken men
![]()
God kveldGod ettermiddag/kveld folk!
Hvordan går det her, da?)
tror ikke det er så vanligOki aldri hørt om slikt før jeg..
Hehe...det ville overrasket megBlir vel ikke akkurat verre![]()
Ja det virker som folk trenger litt pause kanskje![]()
Flinke KenguDa er all oppvasken tatt
Så bra at mannen kom hjem før!Ungene i seng. De sover ikke, men mannen kom uventet hjem (han oppfattet noe i meldingene mine om at jeg ikke hadde en god dag så han avsluttet arbeidsdagen på kontoret noen timer før planlagt, og jobber videre hjemmefra) så nå står han nede i gangen (med pc i ei hylle i skapet og jobber) og ser til at ungene holder seg inn i sengene sine, så da er jeg plassert i sofaen for å hvile
Strikke og skravle.
Der har vi også vært i kveldGutta har dratt på skolen..
Jada, skjønner jo du ble paff.Veldig snilt, ingen tvil om det. Men når står på badet med to unger, en som sitter på do og en jeg pusser tenner på, og lillesøster utbryter "PAPPA!!!!" når jeg vet han ikke skal komme hjem på 3-4 timer, og jeg ser opp og der står han.... da skvatt jeg.
Marius elsker jeg, og neste på lista, som jeg skal begynne på senest 1.11 om jeg er ferdig med denne eller ei, er hentedress (helsdress) til mini i magen, marius med rundfelling str 3 mnd![]()
Er veldig nysgjerrig på hva det kan være! Syns vi må få til det!oktober er pause ja, det virker litt sånn.
Men den ekstra premien Tamara frister med... får vi ikke til den da?
Stakkars snuppa diIkke en god kveld idag med andre ord. Hodet dirrer av skriking.. så spent på om vi får henne lakt..
God kveld
Her er siste barnet på vei i seng og jeg har funnet sofa![]()
Handlet du noe da??Vi tok turen ut på toysrus og xxl sport i sted![]()
Hva har dere gjort der?Der har vi også vært i kveld![]()
Så flott han kom hjem for å avlaste degUngene i seng. De sover ikke, men mannen kom uventet hjem (han oppfattet noe i meldingene mine om at jeg ikke hadde en god dag så han avsluttet arbeidsdagen på kontoret noen timer før planlagt, og jobber videre hjemmefra) så nå står han nede i gangen (med pc i ei hylle i skapet og jobber) og ser til at ungene holder seg inn i sengene sine, så da er jeg plassert i sofaen for å hvile
Strikke og skravle.
Jeg er ihvertfall med littJeg "lovet" å bidra med ca 100 flere i dag enn i går for å være med på å få oss over de 7000, og helst vesentlig lenger, i dag.
Jeg satte meg da som mål en total på 44 000 i dag, noe som er ca 80 til. Så noe skravle må det da bli. Hvem er med?