Jepp, vi har det her i vest.Sant det, noen har jo høstferie nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, vi har det her i vest.Sant det, noen har jo høstferie nå.
Om jeg orker mer enn å puste når disse to er i seng. Så kanskjeAh sånn å forstå,du får ta det i kveld da
Må det. Ruge ruge ruge!Så godt å høre at alt er ok!
Da er det bare å fortsette med å ta der med ro![]()
Blir deilig med fri da
God kveldligger på sofaen, burde egentlig ta husvasken men
![]()
Da er all oppvasken tatt
Huff da. Har det skjedd noe?:/
Sofasliting høres bedre ut enn husvask![]()
Å ,hva skjer?
Så deiligGod kveld!
Mye en burde gjort
Jeg burde nok også gjøre masse rart.. Men i kveld gidder jeg ikke annet enn å legge meg ned med film!![]()
Så deilig![]()
Nei snuppa er i et sprang nå, så hun nekter å sove uansett når og hvor trøtt hun er, så da er det vognrugging i et par uker tenker jeg
Ja det er bedre å sitte på sofaenmen jeg fikk tatt det jeg skulle
![]()
Må være med
Jeg har akkurat passert målet jeg hadde i går, og bør egentlig ta 150 i kveld.Jeg "lovet" å bidra med ca 100 flere i dag enn i går for å være med på å få oss over de 7000, og helst vesentlig lenger, i dag.
Jeg satte meg da som mål en total på 44 000 i dag, noe som er ca 80 til. Så noe skravle må det da bli. Hvem er med?
Jeg har akkurat passert målet jeg hadde i går, og bør egentlig ta 150 i kveld.
Tenker jeg skal ta så mange jeg orker...
Er ganske trøtt selv, litt lite søvn om dagen, men har nå tenkt å skravle likevelTar det jeg orker jeg også. Men både det at vi bør ha opp trykket på forumet, og det at jeg ligger langt bak ajour til 1818, som jo er noe jeg virkelig burde klare, så tenker jeg at å skravle en del i kveld er ikke dumt. Såfremt jeg orker, har mest lyst å sove snart kjenner ejg, og det går jo ikke.
Er ganske trøtt selv, litt lite søvn om dagen, men har nå tenkt å skravle likevel
Jeg før bare lite søvn på natten og har vanskelig å få sovet når lille U gjør det på dagenIkke sovet på dagen i det hele tatt denne uka, høstferien roter til hvilen min.
Eldstemann er ikke på sfo, han er hos min mor, som logistikkmessig er like ved jobben min, så jeg tar ham med hjem derfra på vei fra jobb. Mandag ar begge der, tirsdag hadde vi en time hjemme før vi hentet henne, men så var vi i fireårsdag, og i dag hadde hun fri fra bhg siden jeg hadde fri fra jobb, men så gikk jop dagen helt på tverke med legetimen som ble i morgen og alt som rotet seg til, så i det hele tatt... i morgen skal jeg altså fra jobb, hente guttungen, dra til legen, og så sikkert hente henne på ei hjem igjen.
Fredag bør vi ha en relativt normal dag. Gleder meg
Ungene i seng. De sover ikke, men mannen kom uventet hjem (han oppfattet noe i meldingene mine om at jeg ikke hadde en god dag så han avsluttet arbeidsdagen på kontoret noen timer før planlagt, og jobber videre hjemmefra) så nå står han nede i gangen (med pc i ei hylle i skapet og jobber) og ser til at ungene holder seg inn i sengene sine, så da er jeg plassert i sofaen for å hvile
Strikke og skravle.
Jeg før bare lite søvn på natten og har vanskelig å få sovet når lille U gjør det på dagen
Og har han rett? Har ikke dagen vært så god:/?
Hva har du på pinnene?![]()