Skravletråd Oktober

Hva står på menyen i dag?
Vi spiste så sen lunsj, så vet ikke hva jeg skal finne på til middag.

Her ble det kjipesen middag så jeg skjemmes....

hold it. Bare at lillesøster ikke likte det, så hun ba om brødskive. Lite mat i hus, og må gå til butikken pga stengt vei for asfaltering, og det i seg selv er nok til at jeg bare føler at denne dagen... åhh, jeg gleder meg til... vet ikke, jeg er sliten

Snakk om serviceinnstilt dame skal man lete lenge etter.
Var innom butikken jeg kjøpte jakken til eldsten i fjor.
Årets modell hadde dessverre ikke den funksjonen jeg var på jakt etter, men hun damen i butikken kunne informere meg om at det merke der har en liten søm man kan løsne og så blir ermer og bein (på buksen) lenger.
Når jeg så at problemet var at glidelåsen var gåen kunne hun informere meg om hvor jeg kan få byttet den billig.
Der sparte vi kr 1.500,- :)

Så flott!

Her ble det kjipesen middag så jeg skjemmes....

hold it. Bare at lillesøster ikke likte det, så hun ba om brødskive. Lite mat i hus, og må gå til butikken pga stengt vei for asfaltering, og det i seg selv er nok til at jeg bare føler at denne dagen... åhh, jeg gleder meg til... vet ikke, jeg er sliten
I går spiste jeg ostesmørbrød lagd i mikroen :P

Snakk om serviceinnstilt dame skal man lete lenge etter.
Var innom butikken jeg kjøpte jakken til eldsten i fjor.
Årets modell hadde dessverre ikke den funksjonen jeg var på jakt etter, men hun damen i butikken kunne informere meg om at det merke der har en liten søm man kan løsne og så blir ermer og bein (på buksen) lenger.
Når jeg så at problemet var at glidelåsen var gåen kunne hun informere meg om hvor jeg kan få byttet den billig.
Der sparte vi kr 1.500,- :)
1500 for en barnejakke??

1500 for en barnejakke??
Nei, jakken koster 900, men så kommer buksen i tillegg og jeg fikk hvilt hvordan jeg gjør den et hakk større også

Det nekter kengubarnet å spise

JEg har ikke spist det på så mange år jeg ikke husket hvordan det var engang da mannen kjøpte inn. Det var jo greit nok, men ingen stor høydare, jeg har fått nok nå.

Back
Topp