Skravletråd Oktober

Da er jeg våken igjen.
Lille U ligger og leker på gulvet mens jeg spiser en yoghurt.
Etterpå skal vi ut og handle litt for så dra og hente eldsten tidlig.
Han må få i seg mat, gjøre lekser og skifte før han skal på bursdag

hei på dere jenter :D
noe forslag til familiefilm forresten? :) vil gjøre noe spontant med familien min idag. skal faktisk gjemme pcen til mannen så han får ikke sitte på den haha.... han er litt for avhengig av den kan man si xD

idag har lille N 2års klubb i barnehagen og jeg er spent å høre hvordan det har gått :) irriterer vettet av meg av venninner som sier at man kan møtes men så fort ting endrer seg så svarer de ikke. spesielt ei :p vi skulle møtes idag, men siden lille N har 2 årsklubb i bhg og kun vært i bhg 11 dager siden 17.august så synes jeg hun skal være der så mye som mulig jeg :D

ok humør idag tross for at det kan hende jeg ikke er gravid nå, men jeg gir ikke opp håpet eller tror før TR dukker opp! nå har jeg ligget å slappet av i sengen og sov og våknet at jeg siklet og trodde klokken var mye mer. gjør som regel det på dagen og det er grusomt å våkne sånn :p nå skal jeg snart sette i gang med husarbeid her hjemme :) fått mannen til å ta mer faktisk for jeg har satt opp en liste hva vi skal gjøre hver av oss :D

i morgen ringer jeg tiltaket med god samvitighet og sier at jeg ikke kan komme, men neste uke skal jeg klare det så de ser meg og har noe å dokumentere til nav :)

hvordan har dagen din vært så langt og hva skal dere idag? :)

Endelig hjemme etter en... vel, bomtur

Eldste skulle være hos legen klokken ni, så min mann kjørte yngste til min mor, jeg skulle jo ellers egentlig ha dem hjemme i dag så hun hadde fri fra bhg, Jeg og eldstemann dro til legen, og mannen skulle komme han også, men vi var litt tidlig ute, Vi var ikke kommet frem, så ringte de fra legekontoret, legen var syk, så timen måtte flyttes. Han fikk ny time i morgen, jeg varslet mannen om at han bare kunne dra rett på jobb, og så dro vi for å hente lillesøster, og så ble vi der en stund. endelig hjemme.

Back
Topp