Opp og hopp!
Ønsker dere en strålende dag![]()
Takk det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Opp og hopp!
Det er jeg helt enig i!Ja jeg er sikker på det ;-)
Finnes viktigere ting i livet enn å være på toppen på ei skravleliste ;-)
Kommer vel etter snart duHihi...nå går det virkelig unna![]()
Delvis,ikke superbra men okVar den bra?
Oh det blir nok deiligNå er jeg også i seng ;-)
Tidligere enn da jeg skal på jobb faktisk
Nå har jeg jo fri til mandag :-D
Rope når det store barnet er på skolenNei nei da kan jeg risikere å vekke det store barnet også da :O
Han har kanskje ikke ferie han daJeg trudde vi skulle sove lenge nå som vi har høstferie jeg... men lillebror har ikke sovet så dårlig på mange uker så nå er det 2 timer siden meg og han startet dagenNesten så jeg vurderer å begynne å drikke kaffi her Haha
God morgenGod morgen. Fikk sove helt til 6.30 idag:-O. Med litt av og på da siden kl 5.
Den trenden må vi snu
Jeg skravlet nok mer forrige mnd. Men er så trøtt på kveldenSyns mange av dere skravler mye jeg
Det gleder jeg også meg til. Men blir nok noen år til. Prøver å få gubben til å forstå at han også kan stå opp med mini
Oki får se om ikke jeg ser den en dagDelvis,ikke superbra men ok![]()
Nei klager ikke på det:-DGod morgen
0630 er jo ikke så verst!
Han har kanskje ikke ferie han da
Trøtt i trynet.no...
God morgenOpp og hopp!
Ikke uten at jeg bruker en evighet på å få han våken for så og sparke han ut av senga. Og på den tiden jeg bruker på det har jeg blitt såpass våken selv at jeg kan like godt stå opp selv ogsåJa det blir nok det her og![]()
Står ham aldri opp med han?
God morgenGoood morgen alle![]()
Æsj, har det kommet oppdatering??Ugh! Vi går nedover i antall innlegg daglig nåda blir det ingen ekstra premie
![]()
Gjør ikke det denne månedenKommer vel etter snart du![]()