Håper på detJa er jo bare en periode. Satser på at han snart sover natten gjennom![]()
Mi gjør fremdeles ikke det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på detJa er jo bare en periode. Satser på at han snart sover natten gjennom![]()
Hvor gammel er din nå igjen?Håper på det
Mi gjør fremdeles ikke det..
Hun er 3.5Hvor gammel er din nå igjen?
Litt eldre enn min daHun er 3.5![]()
Det er slitsomtØkedøgn er slitsomt, spesielt når samboeren er i utlandet.. Blir ikke mye tid til annet...
Hva skjer hos dere?
Hm.. Liker best å sitte evt ligge bakoverlent med hu... Men i dag måtte vi opp fordi hun skulle til legen.. Nå gikk jeg nylig en trilletur med hu for at puppene skulle få hvile.. Hun sover fortsatt, tror det har gått 30-45 min. Og hører hun begynner å våkne, så straks henger hun på meg igjen..Det er slitsomt. Ligger i sengen med en sovende gutt hengende i puppen her
![]()
Hehe ja. Kan være det spiller inn jaNei det er ikke hverdagskost for å si det sånngreit med høstferietror jeg
![]()
Aner ikke. Skal se film herEr det noe på tv i kveld da?![]()
Ja HeheLitt eldre enn min da.
Jeg merker STOR forskjellbrød er litt rar smak på og det uvant men overraskende bra
prøvde gluten produkter og da fikk jeg skikkelig vondt i magen. Etter å ha kuttet det ut igjen så reagerer jeg mindre. Tror faktisk det er en blanding av laktose og gluten allergi. Skal til legen på fredag så høre da
![]()
Hva skal dere se da?Aner ikke. Skal se film her![]()
Ja, godt med litt anna fokus tror jegHehe ja. Kan være det spiller inn ja![]()
Hihi, men den er ikke galeFindus god gammeldags fiskegrateng![]()
Veit ikke. Hmm. Tirsdager, ikke farmen hvertfallEr det noe på tv i kveld da?![]()
Aner ikke her hellerVeit ikke. Hmm. Tirsdager, ikke farmen hvertfall![]()
Nakkekoteletter med ovnsstekte grønnsaker og foccaciaHva spiste dere til middag i dag?
Ja, det kam jo være et alternativAner ikke her heller
Vurdere en film om vi ikke finner noe![]()