Ja da blir det sikkert bedre i årRegner med det går bedre i år, formen var lettere redusert i fjor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da blir det sikkert bedre i årRegner med det går bedre i år, formen var lettere redusert i fjor![]()
God bedring til hodet dittGodmorgon till deg og. Dagen børja med
Hodepine og de blåser som bra det idag. Blir en innedag. Du må ha en fin dag du og![]()
Ja takk. Sko ønska eg hade Barnvakt till hon på 15 Mnd så hade eg legat i sengen i hela dagenGod bedring til hodet ditt
Takk for detDu får ha lykke til hos spesialisten i dag
Blir koselig da, alltid deilig med litt tid sammen med ungene![]()
Ja da blir det sikkert bedre i år![]()
hper min vil starte snart ogsåDet gjør det, og med ei juleglad frøken så er det vel ikke lenge før hu vil starte juleforberedelsene![]()
LuerHopper inn her for å høre om noen har julegavetips til jenter som blir åtte? Er til klassekamerater, så prisklasse ligger på rundt 100,-![]()
hper min vil starte snart også
Hopper inn her for å høre om noen har julegavetips til jenter som blir åtte? Er til klassekamerater, så prisklasse ligger på rundt 100,-![]()
Hopper inn her for å høre om noen har julegavetips til jenter som blir åtte? Er til klassekamerater, så prisklasse ligger på rundt 100,-![]()
Min er egentlig det han også, heldigvisHan kan godt få litt av frøkna, hun er nemlig ekstremt glad i jula og starter gjerne veldig tidlig om jeg sier ja til det Hehe
I kveld eller i går kveld?Yayyy jeg fikk forslaget mitt med vafler og kakao til kvelds gjennom!!![]()
Masse lykke til hos legenNei nå må jeg komme meg til legen.
Takk, hun roa seg til slutt. Men sov sammen med meg resten av natta.Sender deg en klem!
Lykke til hos legen.Nei nå må jeg komme meg til legen.