Henta babypakke på rema 1000 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de det?Henta babypakke på rema 1000![]()
Så spennende :-DJa, nå er han hjemmeble viss ikke noe spesielt idag.
Ja, den er kanskje det. Er stempel i den, så han har kontakta gullsmed for å sjekke![]()
Ja de har akkurat fåttHar de det?
Det tror jeg ikke jeg gidder..Ja de har akkurat fåttmen går ikke hvis ungen er over 6 mnd da, men kan jo alltids juge på daton
![]()
Det begynner jo å bli en stund sidenSiden 24/9![]()
Jo, jeg skal det...men i dag har det desverre ikke blitt slik.Skulle ikke du ta det med ro???
Vi har forresten spist vafler til kvelds ;-)
Da lar du væreHar jeg ikke lyst til
Håper han og du får en flott nattDet virker litt sånn.. Han sov lite på dagen idag, så han tar det vel igjen nå..får se om det holder hele natta da
![]()
Godt det ikke har skjedd noe daJo, jeg skal det...men i dag har det desverre ikke blitt slik.
Har dog fått gjort veldig mye da.
Men straffer seg jo...nå verker det sykt.
Ikke noe mer ubehag av maserier og tak enn vanlig da heldigvis.
Men i morgen er jeg planløs. Jeg og sofaen er bestisser da!
Ohh vafler![]()
Jo, han er det. Problemet er bare at rommet hennes er rett ved badet. Nå sovnet hun heldigvis, så da blir det straks kveld på meg ogsåDet hadde nok vært best ja
Er ikke mannen hjemme?
De har Legowear på Knerthen&Karoline herLegowear er et eget merke og ikke HM, har sett en del av det på Junior om jeg ikke husker helt feil.
De begynner også å få inn mer og mer med trykk på NameIt.
Mine får som regel ikke dersom jeg bare får tak i på HM
Godt å høreI will![]()
Var den fin?Henta babypakke på rema 1000![]()
Godt det ikke har skjedd noe da
Hihi, ja vafler var godt ;-)
Så brahei på dere jenterenda en god nyhet. visste det men skal aldri være sikker med bv
saken blir henlagt de er ikke bekymret og jeg ble faktisk rørt av hva bhg sa om meg som mamma og datteren min jeg
![]()
Jeg har ikke skravla noe :-o
Vært på jobb :-D
Nå er det farmen![]()