Må først skaffe meg symaskinVi får prøve begge to da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må først skaffe meg symaskinVi får prøve begge to da![]()
Du får ringe å spørreUtålmodigheten selv hater å vente på pakker i posten som jeg ikke finner ut om er sendt engang :O
Du får ringe å spørre
Oh fått gjort litt i dag daNå har vi vært på:
Expert
Boa sykler
Barnas hus
Matbutikken, hentet babypakke også.
Hentet vognposen
Er jo en stund igjen, men greit å se når det kommer i butikkenJa da må det hbertfall være klart
Samme her. Blir nok den jeg fikk anbefalt her inneMå først skaffe meg symaskin
Nam, det hørtes godt utMå snart begynne å gjøre i stand middagen her. Gjøre klar lasagnen
Ja, eneste at tuppa er jo vanligvis i bhg på mandag. Men det er greit å få samlet alle ærender og møter til den dagenJa, deilig med en slik dag
Da får du jo liksom grei helg selv om du jobber lørdag![]()
Det er dårlig daDe foretrakk epost, så sendte epost før helga og spurte om pakken var sendt.. ikke fått svar
Yes det har viOh fått gjort litt i dag da
Skjønner det . :/Joda men det veier ikke helt opo for pendlingen
Husker ikke jeg hellerKlarer ikke huske når jeg har tatt den med I bhg tidligere...
Jeg kunne også tenkt meg detSamme her. Blir nok den jeg fikk anbefalt her inne![]()
Er vel ikke noe problem å ta henne fri?Ja, eneste at tuppa er jo vanligvis i bhg på mandag. Men det er greit å få samlet alle ærender og møter til den dagen![]()
Tyllskjørt og til den nye dalekjolenÅh, ikeaskulle ønske vi hadde det her
de har jo alt! Tekstiler til hva?
![]()
Mmm ja. med baguetter og salat tilNam, det hørtes godt ut![]()
God dagplaner for dagen ? Her driver jeg på med husvasken, så er det etterhvert middag, handle inn til uken og sette opp meny
![]()
Også en løpetur senere i kveld
Yes ,omtrent samme farge som innerstoffet i posen.
Hvilkrn var det?Samme her. Blir nok den jeg fikk anbefalt her inne![]()
Tror jeg må lage det senere i ukaMmm ja. med baguetter og salat til