Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant. Jeg er super fornøydSå fin den er!
Ja, ikke sant. Jeg er super fornøyd![]()
Så elsker jeg at den er så unik og personligDet skjønner jeg, den var veldig fin. Betalte du mye for den?
Ja litt greit at ikke man har samme som alle andreSå elsker jeg at den er så unik og personlig1300kr
God dagplaner for dagen ? Her driver jeg på med husvasken, så er det etterhvert middag, handle inn til uken og sette opp meny
![]()
Også en løpetur senere i kveld
Nei, med tanke på arbeidet og hvor god og varm denne er. Har mye design på i tilegg.Ja litt greit at ikke man har samme som alle andre
Det var ikke så ille![]()
Nei, med tanke på arbeidet og hvor god og varm denne er. Har mye design på i tilegg.
Så ikke noe å si på prisen.
JaNei det er ikke det, da blir Sølvi varm og god![]()
God dag![]()
Nå har jeg akkurat fått lillebror til å sove, så skal i dusjen da han hadde grodd fast frem til nåså reiser frøkna til min mor, jeg skal få ryddet og raket i hagen. Rydda fryseren, pakke ned elgkjøttdeig og em tur i butikken da jeg har lite dopapir og det kan jeg ikke gå tom for
Hva skal du ha til middag?
JaÅhhhh blir herlig
![]()
Vognen er lilla![]()
Hehe typisk det da, blir kylling i dag![]()
Yes ,omtrent samme farge som innerstoffet i posen.Det blir en bra kombinasjon![]()
Ja da må det hbertfall være klartEr vel greit å være ute i god tid
Vil få det opp til første søndag i advent i alle fall![]()
He he søta!Hmm vet nå ikke om jeg syntes det er så greit altså... blir det når du har fått de 50 000 innleggene det eller?
Ja, deilig med en slik dagGreit med en fast fridag) jobber jo annenhver lørdag.