Skravletråd Oktober

Oi som dere skravler, bare nede en liten tur for å skifte en bleie, og rydde litt i et skap på badet og dere har skravlet 5 sider.

Nå håper jeg inderlig ikke mannen finner på å tømme søpla på badet i kveld, dersom han gjør det kommer han til å få et sjokk stakkars.
En av de tingene jeg fant i skapet var en tom eske CB digital graviditet test :p
Går i et greit tempo nå

Å da hørtes der bedre ut
Ja :p hadde ikke taklet å pusse opp et hus jeg.. Mannen er så mye borte på jobb at det passer ikke oss. Bedre å betale for at folk gjør det :p vi skal selfølgelig gjøre småting selv da :)

Haha, tenkte på dn hvite når vi snakka om den. Den brune bruker vi og :p glemte helt av det var geit :p hhaha. Den er ganske spiss i smaken, men smaker godt i brunsausen ;)
Jeg vet mange som ikke liker den pga den spisse smaken. Jeg synes det er akkurat det som gjør den så god ;)

Ja, gjør jo det. Tenker det hadde blitt en utfordring i forhold til barnehage da, men alt løser seg vel da også :)
Ja, arbeidsplassen min er veldig fleksibel sånn sett. Vi stenger 17 bhg stenger 16.45. Så jeg får slutte tidligere når gubbis er borte :)

Jeg vet mange som ikke liker den pga den spisse smaken. Jeg synes det er akkurat det som gjør den så god ;)

På brødskiva foretrekker jeg fløtemysosten:p geitosten går som regel i brunsausen:p

Må ha noen her også:)
De har vel de fleste steder, men ikke sikkert det er de jeg vil ha:p
Sjekker nok plantasjen først. De pleier å ha litt :)

Back
Topp