På 2600 innlegg?? Er du galJoda. En uke til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På 2600 innlegg?? Er du galJoda. En uke til?
HahaVi har ikke noe pålegg i kjøleskapet. Eller vi har mye pålegg i kjøleskapet, men ikke geitost![]()
![]()
Ja det håper jeg altsåSåpass. Får håpe dette er mnd din da![]()
Ja det skjønner jeg da
Litt gal kanskje? 2 uker da?På 2600 innlegg?? Er du gal
Krysser fingreneJa det håper jeg altså
Ja det er vel viktigstOg så må jeg jo strikke litt til min egen datter så hun har klær til i vinter![]()
Nå skal jeg og mini ut en tur så får vi se hva vi gjør i ettermiddagHva er planene resten av dagen?
Det tviler jeg påLitt gal kanskje? 2 uker da?![]()
Ja. Og så ønsker samboer seg ny genser til vinteren og. Så får vel sette meg i storproduksjonJa det er vel viktigst
Veldig spent på hvordan det blir her ogsåFår se hvordan den blir her i år
Husarbeid og legge pp plass vedNå skal jeg og mini ut en tur så får vi se hva vi gjør i ettermiddag. Du da?
Da har du litt å gjøreJa. Og så ønsker samboer seg ny genser til vinteren og. Så får vel sette meg i storproduksjon![]()
Ja, det skjønner jegJeppgøy å vinne sist måned, så har ingen tro på denne mnd. Men vil iallefall være med i trekningen
![]()
Å ja det gjør jeg ogsåVeldig spent på hvordan det blir her også
Gleder meg som alltid da![]()
Takk for detKrysser fingrene![]()
Ingen vei utenom nå...,brrr...Brrr. Idag er det sol, men likevel iskaldt. Varmovnen måtte skrus litt opp. Må få strikket meg flere par ullester.
Winter is coming..
Jentungen har blitt ivrig på geitost også, så plutselig gikk det unna i helgaJeg må alltid ha det i skapet. Når halve er gått, må jeg ut å kjøpe ny for å sikre at vi ikke blir fri![]()
Her er det verkstedet sin jobbFår si i fra til mannen at det snart er tid for dethans jobb her i huset
![]()