Hvis vi ikke har ost, synes jeg vi har dårlig utvalg![]()
Jeg må alltid ha det i skapet. Når halve er gått, må jeg ut å kjøpe ny for å sikre at vi ikke blir fri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis vi ikke har ost, synes jeg vi har dårlig utvalg![]()
Får si i fra til mannen at det snart er tid for detVar litt i tidligste laget. Må vel legge om dekk snart nå da..
Da får du skravle på
Hvis jeg leser litt videre her så får heg sikkert vite hvorfor?Stakkars mannem blir ertet på jobb i dag
He he da får du skravle
Blir mye strikking på deg skjønner jegPrøverhar en god del strikkeprosjekter som må gjøres ferdig. Men venter uansett på masse garn i posten, så får skravle inntil det kommer
![]()
Har ikke vunnet på lenge jeg
Huff...den ligger faktisk klar her også!Jo, litt for tidlig. Vurdere faktisk å sende med tuppa vinterdressen i bhg i dag, glad jeg tok meg I det!
Ha ha øvelse gjør mesterFår varme opp litt nå dabli litt varm i trøya så jeg klarer å skravle i ditt tempo
![]()
Det går vel rimelig kjapt2600 innlegg mangler jeg
Oooh...så heldig du er!!Ja, hihihar fri hver mandag jeg
)
Det er riktig kjæreHvis jeg leser litt videre her så får heg sikkert vite hvorfor?![]()
Nei det tror jeg ikkeDet går vel rimelig kjapt![]()
ÅjaBlir mye strikking på deg skjønner jeg
Sentrum er koseligEnten sentrum eller ett par kjøpesentre.
Husker ikke faktiskNår vant du sist da?
Joda. En uke til?Nei det tror jeg ikke
Ja det skjønner jeg daÅjamen liker det
og de som skal få genser av meg i gave, elsker strikkagensre. Så da er det ekstra gøy
![]()
Såpass. Får håpe dette er mnd din daHusker ikke faktisk