Det håper jegDa blir de nok veldig glade![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jegDa blir de nok veldig glade![]()
Skjønner jo at noen må gjøre det, men er glad jeg slipper selv.Huff ja, kjenne flere som gjør det. Men å bruke 2 timer i en bil på ingenting syns jeg høres fryktelig ut..
Skulle vært flere som gjorde sånnDet håper jeg![]()
Han fikk noen vedkubbee på seg i går,masse sår på øyelokket,blått rundt øyet og blått nedenfor øyet og hovenHuff da:/
Hva har skjedd?
Vi gjør det som regel alltid, kunne nok fått endel kr for klærne menSkulle vært flere som gjorde sånn![]()
Vi har det,skal jeg sende over?Vi har ikke noe pålegg i kjøleskapet. Eller vi har mye pålegg i kjøleskapet, men ikke geitost![]()
![]()
Det hørtes jo ikke bra utHan fikk noen vedkubbee på seg i går,masse sår på øyelokket,blått rundt øyet og blått nedenfor øyet og hoven
Da må du sende nåVi har det,skal jeg sende over?
Jeg har heller aldri solgt klær, selv om vi sikkert kunne fått litt. Gir stort sett til fretex, men nå tenkte jeg gi til folk hjelper folkVi gjør det som regel alltid, kunne nok fått endel kr for klærne men
Nei jan skulle legge på plassDet hørtes jo ikke bra ut
Holdt han på med vedhugging?
Jeg selger dyre uteklær daJeg har heller aldri solgt klær, selv om vi sikkert kunne fått litt. Gir stort sett til fretex, men nå tenkte jeg gi til folk hjelper folk![]()
Sov hanikke så lenge da?Da var det en liten en som var våken.
Jeg ligger og hører på dadadadada..
Vi har ikke noe pålegg i kjøleskapet. Eller vi har mye pålegg i kjøleskapet, men ikke geitost![]()
![]()
Seriøst trøtt i dag..
Jo, da.Sov hanikke så lenge da?
Aha sånn å forstå jaJo, da.
Bare jeg som ikke la meg med en gang han hadde sovnet.
Ble først veldig trøtt for en 45 minutter siden.
Han har sover siden kl 08:30