Ja, heldigvis skal vi ikke gjøre det selvOj det høres heftig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, heldigvis skal vi ikke gjøre det selvOj det høres heftig ut
Så gøy daIkea tur. Hurra .. må ha noen småting til vaskerommet også skal vi lete etter inspirasjon til kjøkkenet![]()
Det hørtes jo litt enklere ut jaNeida, 700 meter til jobb![]()
Ja, vi diskuterer så. Mye fram og tilbake at det blir greit med en tur å seSå gøy da. Kjekt med slike turer
![]()
Enten sentrum eller ett par kjøpesentreHva kan du velge mellom da?![]()
JaDet hørtes jo litt enklere ut ja![]()
Nei, det høres litt slitsomt ut :/Jaer ikke helt laget for pendling jeg..
![]()
Vi har rydda i inneklærne,skal sende det etter kb til ei jeg kjenner som har litt dårlig råd. Hun får bla en splitter ny vinterdress oppi derHadde kjøpt mye selv, fått mye og arva mye. Da sier det seg selv at det blir for mye
Greit å gi til noen som trenger det da
Jeg og mannen har ryddet litt i våre klær også![]()
Ja holder på med å planlegge kjøkken selv så mye enklere å bestemme seg når en har sett littJa, vi diskuterer så. Mye fram og tilbake at det blir greit med en tur å se![]()
Han ser jo ut som han har vært i slåsskampHvorfor det?
Da blir de nok veldig gladeVi har rydda i inneklærne,skal sende det etter kb til ei jeg kjenner som har litt dårlig råd. Hun får bla en splitter ny vinterdress oppi der
Huff da:/Han ser jo ut som han har vært i slåsskamp
Å det hørtes deilig utNeida, 700 meter til jobb![]()
Ja, det er greit å få tittet og kjent litt på detJa holder på med å planlegge kjøkken selv så mye enklere å bestemme seg når en har sett litt![]()
Sol her også,håper på litt mer varmeJa.. var 4 når jeg leverte i bhg. Heldigvis er det sol her i dag da, så det blir nok en del varmere, men akkurat nå der det kaldt.
Han har blått øyeHvorfor det?
Huff ja, kjenne flere som gjør det. Men å bruke 2 timer i en bil på ingenting syns jeg høres fryktelig ut..Nei, det høres litt slitsomt ut :/
Å da hørtes der bedre utJa, heldigvis skal vi ikke gjøre det selv
Mannen gjør drt,må ha jobb så da må det pendlesHuff ja, kjenne flere som gjør det. Men å bruke 2 timer i en bil på ingenting syns jeg høres fryktelig ut..
Ikke bestemt oss helt enda. Fått forslag på løsning fra hth, og venter på ett fra strai. Har også kikket litt på ikeaJa, det er greit å få tittet og kjent litt på dethvilken leverandør skal dere bruke?