Oj det høres heftig utVi skal lete kjøkken inspirasjon, skal jo pusse opp hele huset her innen ca et årogså skal vi kjøpe noen greier til vaskerommet .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj det høres heftig utVi skal lete kjøkken inspirasjon, skal jo pusse opp hele huset her innen ca et årogså skal vi kjøpe noen greier til vaskerommet .
Sov godt søte duÅ hjelpes der ble jeg trøtt.
Siden lille U sover så tror jeg at jeg legger meg litt igjen
Har du den reiseveien til jobb også?Neida, for meg som er vant til strekningen så er det gjort på en fei![]()
Grøss så kaldt daFryktelig tidlig syns jeg. Kun 6,5 grad her nå![]()
Fyameg!Her var det flere som måtte skrape is i morges...![]()
Må gjøre det her også ,har for myeJa, så slipper jeg lete gjennom alt neste gang også. Fikk sortert ut noen klær som skal gis bort også. Er begrenset hvor mye man får brukt også..
Var litt i tidligste laget. Må vel legge om dekk snart nå da..Fysj, altfor tidlig å bli kaldt!![]()
Hva skal dere?Yes
Nei får hoppe i dusjen og komme oss ut her
Hihi...er jo det som er koseligHehe sant det.
Jeg får ikke bursdagsgave lenger, men han får gaver i bøtter og spann. hehe.
Sånn det skal være da![]()
Mens andre har vært på jobb i flere timerJa, formiddag ja, klokken er vel så mangelat morgen her siden jeg har fri
![]()
Hadde kjøpt mye selv, fått mye og arva mye. Da sier det seg selv at det blir for myeMå gjøre det her også ,har for mye
Hvorfor det?Stakkars mannem blir ertet på jobb i dag
Jo, litt for tidlig. Vurdere faktisk å sende med tuppa vinterdressen i bhg i dag, glad jeg tok meg I det!Fyameg!er ikke dette litt tidlig da?!
Bare de blir tatt så er det jo samma nårHehe hadde følt meg flinkere om jeg hadde tatt flaskene i går damen med strålende Vær så skal det nok gå fint å ha litt å gjøre
![]()
Ja.. var 4 når jeg leverte i bhg. Heldigvis er det sol her i dag da, så det blir nok en del varmere, men akkurat nå der det kaldt.Grøss så kaldt da
Hvorfor det?Stakkars mannem blir ertet på jobb i dag
Ja, hihiMens andre har vært på jobb i flere timer![]()
Neida, 700 meter til jobbHar du den reiseveien til jobb også?