Skravletråd Oktober

Endelig fant jeg de to buksene jeg har letet etter lenge :D

Fy søren å huskaldt det er her i dag
Jeg er glad vi fikk montert opp en ny panelovn i stua sist helg, hvis ikke hadde det vært for kaldt her også :eek:
Måtte gni meg en ekstra gang i øynene når jeg så gradestokken i dag :p

hehe fort gjort det;)

Hehe, yes...fant ut at det bare hadde blitt tragisk da. :P
Litt for mye hormononer også...

Haha det er sånn det er i en periode nå, men litt greit når man selv er klar over at hormonene tuller med hodet :P

Jeg blir så glad hver gang jeg ser du fremdeles er her.
Hvordan går det med deg og frøkna?
Åh så god du er musemor<3
Hun koser seg i magehuset:)
Vi har sovet veldig godt i natt. Som en stein fra vi la oss rundt 23 og til guttungen ropte mamma kl. 7:)

Hvordan er formen der? Sliten etter gårsdagen:)?

Haha det er sånn det er i en periode nå, men litt greit når man selv er klar over at hormonene tuller med hodet :p
Ja:) hehe.
Greit nok at skulle tatt på han lue, men å avlyse alle planer er nå vel drastisk:P

Åh så god du er musemor<3
Hun koser seg i magehuset:)
Vi har sovet veldig godt i natt. Som en stein fra vi la oss rundt 23 og til guttungen ropte mamma kl. 7:)

Hvordan er formen der? Sliten etter gårsdagen:)?
Godt å høre hun koser seg der inne, tenker på dere

Jeg har det supert :)
Var ekstremt koselig i går, er bare dagene før som er slitsomme.
Elsker å ha huset fult av folk

Jeg er på jobb idag:D
Hva skal du?

Kos deg på jobb :)
Nei nå er det tid for flaskevask og koking da jeg ikke orket å ta det i går selv om jeg hater å stå opp til masse møkkete flasker :P så skal jeg få tatt litt i hagen, rydde fryseren, pakke ned Elgkjøttdeig og så skal frøkna på overnatting hos min mor. Så da blir det vel å kjede seg i kveld Hehe

Her er det jobb:D
Du da??

Vi skal ut en del ærender.
Hente vognposen, expert, sykkelbutikken etc.
Venninne kommer på middag i ettermiddag:) Dvs. hun kommer mest for å leke med guttungen;) Jeg er ikke like poppis lenger :P

Back
Topp