Kom hjem til mini som var på vei i seng men som det tydeligvis ikke passet å bli lagt av faren. Fikk komme i armene mine litt og da gravde han seg godt inn i halsen min og sko ha kos
. Og der ville han være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det synes jeg. Du virker avbalansert og veldig omsorgsfullHe he gjør jeg? Det her mp jeg vise mannen![]()
Hehe må jo være detGreit å bli engasjert altså![]()
Men jeg var førstHaha....tre sjeler, en tanke![]()
Huhei kommer til deg jeg![]()
Mmmmmm![]()
Nam nam![]()
Mmmmmm![]()
Så nå kan du lage fine kakerLærte kjempemasse. Nå må jeg bare lære meg å lage roser også
![]()
Det har jeg også sååå lyst på:-/. Prøvde å hinte til gubben men tror ikke han tok det hintet:-(
Jeg er utrolig sulten og det bildet hjalp ikke:-/. Fristet utrolig mye![]()
Mmmmmm![]()
God kveld til deg
God kveld![]()
God kveld :-D
Planer for kvelden?
Hva gjør dere i kveld ?God kveld![]()
Var borte på rett tid jeg da,var baee to siderSikkert men når en ikke har sjekket på noen timer så ble det en del å se igjennom allikevel![]()
He he,ikke dumt detJa, fortsetter det slik kan han bli en knakende god turner![]()
Huhei kommer til deg jeg
Nam nam
De var himmelskJeg er utrolig sulten og det bildet hjalp ikke:-/. Fristet utrolig mye![]()
Haha, håper ikke det![]()
Aha da skjønnner jeg det bedreNja, altså, vi er jo stort sett hjemme hver helg, så da kan det bli litt lange dager for ungene å ikke ha noen å leke med.
Vi liker å slappe av og ikke stresse med å reise rundt da
Så greit at det skjer noe innimellom ;-)
Mannen bare loJa, det synes jeg. Du virker avbalansert og veldig omsorgsfull
Det der ser da veldig bra ut syns jegVært på kakedekoreringskurs idag og skulle prøve oss på dåpskake. Ble ikke helt ferdig med pynting før jeg måtte dra for å avløse gubben og ta over legging av mini men greit fornøyd
. Tenker den smaker nok godt allikevel
![]()
Wow den var finVært på kakedekoreringskurs idag og skulle prøve oss på dåpskake. Ble ikke helt ferdig med pynting før jeg måtte dra for å avløse gubben og ta over legging av mini men greit fornøyd
. Tenker den smaker nok godt allikevel
![]()