Skravletråd Oktober

Kose med lillefrøkna :) rart å tenke på hun er allerede blitt 13 uker idag :D ellers støvsuge og vaske gulvene i hus. Enn du? Rugijg og strikking?:)
Såå herlig:) Tiden flyr:)

Ja, det skal jeg. Men vi skal også prøve oss på bruktmarked og galleri. Da jeg føler meg veldig bra nå:)

Nei. Er ikke lov å ha dyr her vi leier :p lyst på en corgi etterhvert da. Eller en dachs :)

Corgi virker veldig herlige ♡
Dachs liker jeg ikke.. Mye fordi mamma har hatt 3 stykker, og de har vært kjempeirriterende. Litt FOR glad i folk, og veeldig lette å snuble i :p

Oj da må du ut og kjøpe

Godt jeg kjøpte en ulldress til frøkna igår, og tykkere lue i overigår, synd hun hater hyler når hua kommer på hodet..

Må nok skaffe meg en god jakke. Men er så ubesluttsom når det gjelder å finne.

Corgi virker veldig herlige ♡
Dachs liker jeg ikke.. Mye fordi mamma har hatt 3 stykker, og de har vært kjempeirriterende. Litt FOR glad i folk, og veeldig lette å snuble i :p

Coriger er nydelige :D heller mot en sånn:)
Hehe :p men de har jo en sjarm med seg. Men litt irriterende til tider ja :p søster har en. Han er en stor hund i en liten kropp. Og skal gå mellom føtterne på oss hele tiden :p

Godt jeg kjøpte en ulldress til frøkna igår, og tykkere lue i overigår, synd hun hater hyler når hua kommer på hodet..

Må nok skaffe meg en god jakke. Men er så ubesluttsom når det gjelder å finne.
Jeg har kjøpt altfor mye til meg selv to siste åra men trengte det vel

Ja, vi bor et lite sted, det gjør vi men gikk hvert år i Bergen også vi.

Hva som deles ut er nasjonalt, ikke noe vår stasjon kan noe for, så vi får bare vente og se hva som skjer neste år. Vi skal nok da også
Aha...da blir det nok bestemt sentralt ja:)
Håper de er mer oppfinnsomme neste år da!

Mine to småtroll pleier være våkne nå, men de sover.
Hunden også, selv lille i magen som ofte styrer på morgenen.

I det hele tatt det eneste jeg hører er pusten til hunden, mannen og vår sønn som av uviss grunn endte her inne for noen timer siden, han pleier gå inn i egen seng igjen.

Men der, der hørte jeg akkurat tassende skritt, lillesøster gikk på do.
Deilig at de sov litt ekstra idag:)

Coriger er nydelige :D heller mot en sånn:)
Hehe :p men de har jo en sjarm med seg. Men litt irriterende til tider ja :p søster har en. Han er en stor hund i en liten kropp. Og skal gå mellom føtterne på oss hele tiden :p

Det er vel helst dét :p At de går mellom føttene. :p Uff!

Back
Topp