Skravletråd Oktober

Spent på hvordan denne natten kommer til å bli, lille U sovnet i det jeg trodde bare skulle være en kort lur kl 17:30 og sover enda.
Og han som skulle bade i kveld..

Kan noen gi meg litt energi?? Sitter her med lillebror som akkurat har spist, frøkna ser film og spiser lørdags snopet sitt, kjøkkenet flyter, flasker må vaskes og kokes og jeg har 2 stativer med tørre klær... bah det frister så ikke å starte nå altså :P

Kan noen gi meg litt energi?? Sitter her med lillebror som akkurat har spist, frøkna ser film og spiser lørdags snopet sitt, kjøkkenet flyter, flasker må vaskes og kokes og jeg har 2 stativer med tørre klær... bah det frister så ikke å starte nå altså :p
Sorry, begynner å bli ganske tom seg og trenger sårt det lille jeg har igjen

Ja det skjønner jeg godt at du gjør! Kan satse på at noen sender over litt ekstra til deg og ;) hvordan går det med maten og alt idag?
Jeg møtte veggen når salatene skulle lages, så jeg har bare delt opp salet og tatt i en bolle, og forskjellige andre ting i mindre boller så får folk blande selv

Jeg møtte veggen når salatene skulle lages, så jeg har bare delt opp salet og tatt i en bolle, og forskjellige andre ting i mindre boller så får folk blande selv

Det hørtes ikke bra ut... får du tid til å slappe av i kveld? Ja men det gjør jo ikke noe om folk må blande selv :)

Back
Topp