Skravletråd Oktober

Jepp, jeg har plassert meg på sofaen etter en god varm dusj, mens mannen dro avsted for å se om han kunne løse utfordringen med at det er mørkt på stua vår (les: up-lighten er død. Det er ikke lyspæra, det er ikke sikringa inni den, den er død)
åpen brannstasjon er en årlig tradisjon, mye folk, men det er jo gøy for ungene. Nå er det vel dog fort tredje året vi får brannhjelper tror jeg, eller mimumum andre på rad, det var bedre med buff eller caps synes jeg, det er helt iorden at vi har fire-fem sånne brannbuffer, de brukes jo litt mer praktisk enn at vi har like mange plast-brannhjelmer....
Buff og caps hørtes mye kulere ut:D
Kos deg i sofaen i kveld!

Jeg ringte:)

Tusen takk for du var så bestemt musemor! Du overbeviste meg.
Jeg ringte og de ville ha meg opp.
Har heldigvis kort vei(10min), og kom raskt inn for sjekk.

De sa som du sa musemor at siden jeg hadde hatt premature rier vil de man skal ringe inn for dt, selvom det gjerne ikke var hele slimproppen eller med blodspor. Dette har enten gått de hus forbi om å informere meg om eller så har jeg ikke fått med meg alt.

Det var ikke store endringen fra sist når jeg kom hjem, altså tirs. Mulig mormunnen var enda noe mer avflatet.
Ingen klare tegn til mer moding. Livmortappen var noe kortere, men lite.
Snuppa har det fint.
Nå har jeg inntatt sofaen og her blir jeg!
Godt å høre at alt er bra:)

Enig med deg;)
Jeg er ikke vant med alkohol i jula...kanskje et glass øl til maten men det er det:)

Med alkoholisme i familien, er høytider og alkohol for meg negativt forbundet - så foretrekker uten :) særlig nå de siste år, når barn har vært med å feire og :) og spesielt nå som jeg selv har barn:)
Men samboer er vant til å ha en øl eller et glass vin til maten, og da har jeg vent meg til det. Men sjelden jeg selv klarer å gjøre det :p kanskje det blir en øl senere på kvelden når ungene er lagt. :) men det blir enten samboer eller jeg som gjør det isåfall. Så en av oss er helt edru:)

Så deilig da ;)
Var helt greit det;)
Nå er sofaen på plass og mannen har dratt:p
Snuppa har nesten ikke sovet i dag, så ser for meg hun tar kvelden snart

Back
Topp