Blir lang helg for deg daJo takkføles som det er søndag egentlig
merkelig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir lang helg for deg daJo takkføles som det er søndag egentlig
merkelig
![]()
Ha ha! Ja blir egentlig det. Har fri på mandag. Og det skal NYTES!Blir lang helg for deg da![]()
Snart er det jo jul og alt :O stressaaa. Ikke starta med gaver,eller noe. Vet ikke hvor vi skal feire engangDe blir bare borte?!![]()
De gjør dessverre detDe klærne hoper seg opp alt for fort..
Hva driver du med?![]()
Hva er alternativene da?Snart er det jo jul og alt :O stressaaa. Ikke starta med gaver,eller noe. Vet ikke hvor vi skal feire engang![]()
Sofaen er farlig![]()
Ble det noen fine?Har hatt fotoshoot med mini
Så nå skal vi redigere bilder![]()
Hjemme, hos svigers, mine foreldre, eller min søster og hennes samboer.Hva er alternativene da?
Tenker meg det blir detVeldig deilig med armene fri![]()
Ja de har hatt det flottAaah. Stemmer
. Men sikkert like kjekt det
![]()
Aha,håper dere finnet utav det snartHjemme, hos svigers, mine foreldre, eller min søster og hennes samboer.
De tre siste bor ca på samme plass. Usikkerheten ligger først og fremst i at samboer nok må jobbe til ettermiddagen på lillejulaften. Og så igjen i romjula. Og om svigerfamilien skal til thailand eller ikke. De klarer ikke gi ordentlig svar. Første jul til snuppa og..
Det vil jeg troVar deilig i grunn
Nope er tabletter for øreneÅ jatrodde du tok smertestillende jeg
![]()
Ooh, så deiligHa ha! Ja blir egentlig det. Har fri på mandag. Og det skal NYTES!
Men må nok opp igjen snartDet vil jeg tro![]()