Flink du har vært daEndelig ferdig med å støvsuge og vaske overetasjen. Nyter to brødskiver og en bokscola![]()
Høres deilig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du har vært daEndelig ferdig med å støvsuge og vaske overetasjen. Nyter to brødskiver og en bokscola![]()
Nei ikke jeg hellerHeldigvis smelta det nåekke klar for vinter :O
Åhh blææ. det må ha vært til skuffende ja.Noen av venninnene skulle arrangere det for meg nå når jeg var gravid.. de klarte å avsløre det.. meeen.. den kom aldri. :/ litt kjipt når de først hadde avslørt at de planla det, og så gidda de ikke :/ høres gøy ut å ha det da![]()
Haha så godt han likte detNå har lillegutt fått smake skive for første gangfalt i smak det, selv om det ikke var så mye han fikk i seg
mesteparten havnet ned til en fornøyd hund på gulvet
hehe
Ja jeg gleder meg masse. Ser på siden dems at det blir masse nice skatterHeldige duuu!![]()
Var veldig gøyKos dere i svømmehallen![]()
Nettopp kommet hjem fra babysvømming og høstmarkedGod dag jenter
Planer idag?
Virker som formen er bedre jaUsj, håper du er i bedre form idag![]()
Takk. Var deilig å få vasket!Flink du har vært da![]()
Høres deilig ut![]()
Åhh blææ. det må ha vært til skuffende ja.
Jeg fikk jo sist med guttungen så jeg forventer ingenting nå, men ser ut som det blit igjen gitt.
Nei ikke jeg heller. Men jeg bor lengre sør enn deg og sjansen for snø er relativt dårlig her jeg bor
Ja det som kommer regner somregel vekk etter noen få dager før det fryser på og det som måtte være igjen blir hålkeføre:-/. Hadde 2-3 år for noen år tilbake hvor vi hadde mye snø liggende 2-3 måneder i strekk før det forsvant. Ikke skjedd igjen daLite snø selv på vinteren og?
Mhm, deilig med rent husTakk. Var deilig å få vasket!
Skal støvesuge underetasjen etter hvert og vaske badetdeilig å få slikt gjort! Ikke mye tid til det i ukedagene føler jeg.
Neida, sånn er det nå bare.Jalitt skuffende, men men. Ingenting å gjøre med det
Masse gaver,mat og godt selskap er jo ikke å forakte![]()
Yeeii, så spennende daEllers var min svigermor litt for nyskjerrig her når de kom for å hente guttungen...så jeg har fått veldig anelser om babyshower![]()
Nå har vi vært på åpen brannstasjon (Ja, jeg vet, resten av landet hadde det for to uker siden. Her var det i dag) og jeg er gankse "ferdig". De hadde en aksjonsdemonstrasjon, dvs en bil med en person som "satt fast" også kom brannvesenet og kuttet opp bilen og hentet ham ut.God dag
Vært våken en stund, på vei til Lillehammer for å hente barna
Bra med deg?
Nei det hadde vært kjeedelig!Haha, huffdet vil vi jo ikke!!
![]()
Skal lese når jeg kommer hjem i morgenDersom noen er interesserte er bloggen oppdatert med alle oppskriftene på det jeg har laget de siste dagene.
Vel ikke kjøttbollene da, da brukte jeg kjøttkake oppskriften som allerede ligger der bare lagde bollene mindre...
Ble veldig glad for detÅhsøtt da
![]()
Å kjører dere den veienTakk for det
Oslo nå..