Så koselig med kjærestekveldHeihei
Guttungen er hentet av besteforeldre og skal være med de en natt på hytten
Jeg og mannen skal snart på kunstgalleri og ellers ha rolig kjærestekveld
der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med kjærestekveldHeihei
Guttungen er hentet av besteforeldre og skal være med de en natt på hytten
Jeg og mannen skal snart på kunstgalleri og ellers ha rolig kjærestekveld
der da?
Yes, men dette blir litt ekstra gøy også. For disse er ikke så ofte. Er ikke loppemarked,men bruktmarked. Kan finne mer unike og spesielle ting her.He he var i grunn det jeg tenkte meg
Ja jeg gleder meg veldig. Slippe å spise taco uten at kjøttdeigen flyger vegg i mellomSå koselig med kjærestekveld![]()
Er ikke så mye som skal til altsåJa jeg gleder meg veldig. Slippe å spise taco uten at kjøttdeigen flyger vegg i mellom![]()
Dårlig med bruktmarked her dessverre,litt syndYes, men dette blir litt ekstra gøy også. For disse er ikke så ofte. Er ikke loppemarked,men bruktmarked. Kan finne mer unike og spesielle ting her.
Vet de kommer noe vintage for salg, flotte malerier av bergen...
Yes og så blir det jo ektra herlig å se han i morgen igjenEr ikke så mye som skal til altså
Greit å få gjøre det også inimellom
Det er synd ja. Er jo så gøyDårlig med bruktmarked her dessverre,litt synd
Ha en flott dagPå jobb. Treg start på dagen, da første kunde avbestilte, men det tar seg opp ila dagen![]()
Fysj, så slitsomtNesa er pottetett i dag![]()
God dagGod morgener på vei til hvalsjokolade fabrikk, på lager utsalget
![]()
God dag snuppaGod morgen alle!![]()
Ikke heeeeeerhehe
Nei, du spørNeeeiii!!poenget med det da?
Ellers var min svigermor litt for nyskjerrig her når de kom for å hente guttungen...så jeg har fått veldig anelser om babyshower![]()
Ja både bruktmarked og loppemarked er gøyDet er synd ja. Er jo så gøy![]()