Hva er det?Skal ikke drøye for lenge. Må se ferdig en episode av solgt først![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det?Skal ikke drøye for lenge. Må se ferdig en episode av solgt først![]()
Da skal jeg sjekke den ut.takkEr mange tips i tråder pp høytider
Stakkars syke lilleGod kveld. Her har dagen går kjempe fort, har vært på jobb og fått besøk av lillesøster min, som ikke er så lita. Har også ei lita ei som er syksovnet på gulvet i foran sofaen i dag, hun har ALDRI sovnet på gulvet før. Ikke når hun var baby heller. ..
Det burde du gjøreDa skal jeg sjekke den ut.takk![]()
Veldig typisk![]()
Er forsåvidt bare samboer og frøkna som har vært forkjølet, storebror og jeg har gått noenlunde klar.
Jeg har vært litt forkjølet, men ikke mye.
Jaja, bare det ikke blir verre ;-)
To lag med meglere skal tippe pris på ulike hus et annet sted enn den byen de jobber iHva er det?
Å ja,det har jeg settTo lag med meglere skal tippe pris på ulike hus et annet sted enn den byen de jobber i![]()
Ble den fin?
Hørtes ut som et spennende prosjekt![]()
Ganske grei til å være første gang, også lagde jeg fondanten selvHva har du bakt, og til hvilken anledning?
Ser reprise på nett nåÅ ja,det har jeg sett
Kommet langt da400 innlegg i går,300 i dag.
Det ble grandiosavar det vi hadde i fryseren. Skulle egentlig lage kyllingboller med spinat og pasta til,men klarte ikke stå på kjøkkenet. Og mannen kan ikke lage det sier han
![]()
Smakte det godt da?![]()
Men kan ikke gå mer nedoverKommet langt da![]()
Ligger vel ikke langt etter duDin racer![]()
Hvor på nett?Ser reprise på nett nå![]()
Det går nok braDet er godt da. Her skal hun få sin første stikk-vaksine den 13. På 3 mnd kontrollen. Er vel vanlig med litt feber etterpå. Gruer meg allerede![]()
Mat er mat uansett daDet smakte ikke.. Illevar ikke det jeg hadde håpa på, men når man er sulten som fy er mat mat
![]()